26/12/2008 Keiem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
champ 08-09
- Mountainbiker
Post by champ 08-09 »
Vond het een leuke tocht deze morgen. Alles was in orde voor mij toch. Je hebt er altijd die kritiek zullen hebben op van alles. Jammer. De mensen kunnen maar hun best doen he.
Mc Bride MTB Team
- the grandmaster
- Mountainbiker
Post by the grandmaster »
Vond het toch een heel leuk ritje, in Keiem vandaag.
Akkoord, er was al een streepje asfalt meer, maar er waren toch nog veel andere pluspunten:
*heel goeie bepijling met genummerde off-roadstroken, met de desbetreffende afstand.
*gezellig kantientje
*gratis braadworst (en ne goeien)
*stralend zonnetje
* en nog ne gratis kwaliteits-jenever(gene van den Aldi) Heb mij moeten herpakken om de terugweg aan te vatten: de A-ploeg(of de 'AA-ploeg?) bij ons lust geen sterke dranken, werd dan ook overstelpt met jenever-bonnekes
stats: de 40,5km in 1u46 (avs 22,6)
(en nog 2 x 44km voor de heen en terugreis)
Leuke dag gehad
Akkoord, er was al een streepje asfalt meer, maar er waren toch nog veel andere pluspunten:
*heel goeie bepijling met genummerde off-roadstroken, met de desbetreffende afstand.
*gezellig kantientje
*gratis braadworst (en ne goeien)
*stralend zonnetje
* en nog ne gratis kwaliteits-jenever(gene van den Aldi) Heb mij moeten herpakken om de terugweg aan te vatten: de A-ploeg(of de 'AA-ploeg?) bij ons lust geen sterke dranken, werd dan ook overstelpt met jenever-bonnekes
stats: de 40,5km in 1u46 (avs 22,6)
(en nog 2 x 44km voor de heen en terugreis)
Leuke dag gehad
- reeb van tsreeb
- Mountainbiker
Heb voor de 4de keer deze tocht gereden en voor mij was het dik in orde.
Een parcours dat uitstekend berijdbaar was (vergeleken met vorig jaar een makkie), goede bepijling, bevoorrading OK, lekkere warme douches met in den après een extra jenever (ene van Filliers) en een BBQ worst.
Wat zou een mens nog meer moeten hebben om te genieten?
Een parcours dat uitstekend berijdbaar was (vergeleken met vorig jaar een makkie), goede bepijling, bevoorrading OK, lekkere warme douches met in den après een extra jenever (ene van Filliers) en een BBQ worst.
Wat zou een mens nog meer moeten hebben om te genieten?