Moto GP niet meer op Eurosport

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Re: Moto GP niet meer op Eurosport

Post by GeeCee »

BASSMAN wrote:
Geecee wrote:Zijn er nog Motogp liefhebbers op dit forum? Dan weten die intussen wel dat Eurosport de races niet meer uitzendt.
Alternatief is BBC maar die zendt enkel de GP uit, niet de 125cc en de 25Occ.
Ik overweeg om een schotel te plaatsen, de duitse zender DSF zou alles uitzenden. Ik zie wel op tegen de prijs en het werk om die schotel te hangen...
Ben al jaren lid van motogp.com, daar kan je de races ook online zien maar de kwaliteit valt erg tegen...

Zijn er nog alternatieven? [-o<
Voor de prijs,moet ge dat niet laten.Kijk al zo'n 15jaar uitzendingen op de schotel,kom niks anders meer op(nu ook).En installeren is ook géén probleem,1schotel,1 kop,2 aansluitingen,2 ontvangers.KIjk nu onder en boven op de slaapkamer naar uitzendingen op de schotel.Dees week nog darts live op dsf of op de betaalzenders te zien.
Wat kost zo'n schotelke met ontvanger en waar moet ik daarvoor gaan kijken? Als ik alleen DSF wil heb ik geen canaldigitaal of tvvlaanderen nodig he?
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Het WK motocross zenden ze volgend jaar uit op www.freecaster.tv .
Hopelijk volgt ook nog de moto GP. Rally tonen ze er ook regelmatig.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Wat kost zo'n schotelke met ontvanger en waar moet ik daarvoor gaan kijken? Als ik alleen DSF wil heb ik geen canaldigitaal of tvvlaanderen nodig he?
Ik dacht het laatst gezien te hebben voor de prijs van 70-80e plus attenne kabel,scart kabel ,kon ook minder zijn geweest.In de media markt in aachen,herzogenrath,hasselt of de real in aachen.This dus gene betaal zender(alles voor niks) :lol: .Kopen,aansluiten,schotel richten(liefst met 2 zijn).Heb ge de volgende zenders in het kort.dsf,duits 1-2-3,sat1,rtl,vox,pro7,enz.....
Uitgericht op de astra sateliet,wel enkel in het duits.De prijs is maar een richtprijs,zie nu effe geen in aanbieding.Vanuit hoeselt kan de afstand geen probleem zijn naar aachen of elders
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

BASSMAN wrote:
Ik dacht het laatst gezien te hebben voor de prijs van 70-80e plus attenne kabel,scart kabel ,kon ook minder zijn geweest.In de media markt in aachen,herzogenrath,hasselt of de real in aachen.This dus gene betaal zender(alles voor niks) :lol: .Kopen,aansluiten,schotel richten(liefst met 2 zijn).Heb ge de volgende zenders in het kort.dsf,duits 1-2-3,sat1,rtl,vox,pro7,enz.....
Uitgericht op de astra sateliet,wel enkel in het duits.De prijs is maar een richtprijs,zie nu effe geen in aanbieding.Vanuit hoeselt kan de afstand geen probleem zijn naar aachen of elders
Dat valt inderdaad nog goed mee van prijs ja :bounce:
Moet ik letten op een bepaald merk of is er geen rommel op de markt?
50a60cm zou groot genoeg moeten zijn heb ik gelezen.
Moet ik nog ergens op letten?
Bedankt !
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Geecee wrote:
BASSMAN wrote:
Dat valt inderdaad nog goed mee van prijs ja :bounce:
Moet ik letten op een bepaald merk of is er geen rommel op de markt?
50a60cm zou groot genoeg moeten zijn heb ik gelezen.
Moet ik nog ergens op letten?
Bedankt !
Zou kijken voor een schotel met een diameter van 80cm.Merk ?????
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Ik heb enkele maanden geleden distributie afgezegd en schotel laten plaatsen. Alles erop en eraan,schotel met 4 koppen,ontvanger en tv vlaanderen. Totaalpakket,geleverd en geplaatst 722 euro.
Veel beter beeldkwaliteit dan distributie.
Post Reply