Moto GP niet meer op Eurosport

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Moto GP niet meer op Eurosport

Post by GeeCee »

Zijn er nog Motogp liefhebbers op dit forum? Dan weten die intussen wel dat Eurosport de races niet meer uitzendt.
Alternatief is BBC maar die zendt enkel de GP uit, niet de 125cc en de 25Occ.
Ik overweeg om een schotel te plaatsen, de duitse zender DSF zou alles uitzenden. Ik zie wel op tegen de prijs en het werk om die schotel te hangen...
Ben al jaren lid van motogp.com, daar kan je de races ook online zien maar de kwaliteit valt erg tegen...

Zijn er nog alternatieven? [-o<
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Moet je lid zijn om de GP's op internet te zien?

Alternatief? Kom live naar de mtb wedstrijden kijken? :roll: (ik pak mijn bochten als McRoy)
Giesbro
Mountainbiker
Location: Litespeed Tanashi, Yeti ASX (te koop), Cannondale Scalpel 3000 (under construction)

Post by Giesbro »

Jammer hoor.
Maar gelukkig hebben we hier RTL7 die zend alles uit (wel niet live).
Maar Superbike is toch interessanter vind ik.
Zeker nu BMW en Aprillia erbij komen.
En Haga voor Ducatie gaat rijden.
n_biker
Mountainbiker

Post by n_biker »

moto gp niet meer op eurosport ?
spijtig #-o :(
maar vind de superbike tog plezanter :-) met volgend jaar een belg :drunk:
en dan nog geene slechte , xavier siemon :-D
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

ik vindt dit zeer jammer dat de motogp erniet meer op komt,eurosport heeft de beste Live uitzendingen,beter wat RTL7 en de NOS bij ons uitzenden.
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

fantaman wrote:ik vindt dit zeer jammer dat de motogp erniet meer op komt,eurosport heeft de beste Live uitzendingen,beter wat RTL7 en de NOS bij ons uitzenden.
is die commentaar op rtl en nos dan nog slechter als op eurosport?
n_biker wrote: xavier siemon :-D
tis simeon :wink:
n_biker
Mountainbiker

Post by n_biker »

haha ja j!nX ik weet wel dat het simeon is :D typfout #-o
want da is echt geenen normalen ze , ik heb hem bezig geien toen hij 15 was en das echt ne zot :P

nja die commentators op eurosport zijn nie zo goe , maar die op de nos zijn nog een stuk slechter ze #-o , die zeggen gwn 100 keer hetzelfde

grts
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Re: Moto GP niet meer op Eurosport

Post by BASSMAN »

Geecee wrote:Zijn er nog Motogp liefhebbers op dit forum? Dan weten die intussen wel dat Eurosport de races niet meer uitzendt.
Alternatief is BBC maar die zendt enkel de GP uit, niet de 125cc en de 25Occ.
Ik overweeg om een schotel te plaatsen, de duitse zender DSF zou alles uitzenden. Ik zie wel op tegen de prijs en het werk om die schotel te hangen...
Ben al jaren lid van motogp.com, daar kan je de races ook online zien maar de kwaliteit valt erg tegen...

Zijn er nog alternatieven? [-o<
Voor de prijs,moet ge dat niet laten.Kijk al zo'n 15jaar uitzendingen op de schotel,kom niks anders meer op(nu ook).En installeren is ook géén probleem,1schotel,1 kop,2 aansluitingen,2 ontvangers.KIjk nu onder en boven op de slaapkamer naar uitzendingen op de schotel.Dees week nog darts live op dsf of op de betaalzenders te zien.
nr71
Mountainbiker

Post by nr71 »

J!nX wrote:
fantaman wrote:ik vindt dit zeer jammer dat de motogp erniet meer op komt,eurosport heeft de beste Live uitzendingen,beter wat RTL7 en de NOS bij ons uitzenden.
is die commentaar op rtl en nos dan nog slechter als op eurosport?
n_biker wrote: xavier siemon :-D
tis simeon :wink:
In tis in de superstock (op nen duc) :wink:
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Nondezju - de enige reden waarom we destijds Telenet digitaal genomen hebben :( Dan zal het Suzy Perry op de BBC worden :wink:
Post Reply