27/12/08 Oudenaarde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Zotte Marre wrote:
s-biker gert wrote:Normaal gezien zal ik ook van de partij zijn, hopelijk krijg ik wat MC's of/en s-bikers mee, deze nog nooit gereden maar de streek een beetje kennende zal het zeker de moeite zijn. Zo te zien zal er door de vriespartijen niet veel moddervreten bij zijn, we zullen de vaste vork maar thuislaten zeker :roll:
Als ge geen dapperen vindt om in de vrieskou, wat hoogtemeter(kes) af te haspelen, altijd welkom, hé (wij starten rond 9u)! (Al met de nieuwe velo?)
De kader komt vandaag binnen en ik ga straks al ne keer piepen, hopelijk kunnen we tegen zaterdag alles overzetten van mijnen ouden :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: .

'k zal eens horen bij mijn medebikers maar ik denk dat 9u wel zal lukken, hoeveel groen mannekes worden er verwacht
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

MC Jo wrote:
Zotte Marre wrote:
s-biker gert wrote:Normaal gezien zal ik ook van de partij zijn, hopelijk krijg ik wat MC's of/en s-bikers mee, deze nog nooit gereden maar de streek een beetje kennende zal het zeker de moeite zijn. Zo te zien zal er door de vriespartijen niet veel moddervreten bij zijn, we zullen de vaste vork maar thuislaten zeker :roll:
Als ge geen dapperen vindt om in de vrieskou, wat hoogtemeter(kes) af te haspelen, altijd welkom, hé (wij starten rond 9u)! (Al met de nieuwe velo?)
Zien jullie vliegmachienen of valt de snelheid nog een beetje mee?
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

MC Jo wrote:
Zotte Marre wrote:
Als ge geen dapperen vindt om in de vrieskou wat hoogtemeter(kes) af te haspelen, altijd welkom, hé (wij starten rond 9u)! (Al met de nieuwe velo?)
Zien jullie vliegmachienen of valt de snelheid nog een beetje mee?
Al 10 groen mannekes aangemeld, snelheid zal serieus meevallen ('t winter hé) Kom maar af!
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Vandaag al pijlkes zien hangen rond taaienberg en stationsberg , en ze spreken van goed weer =D> =D> .Heerlijk weer biken in mijn speeltuintje maarkedal =D> =D> =D>
Action-Man
Mountainbiker

Post by Action-Man »

ze geven vorst af voor zaterdag zal gevaarlijk kunnen worden .gladde plekken van het water op het parcour.plus als je valt op de harde ondergrond is het oppassen om niets te breken.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Zal zaterdag ook proberen afkomen naar deze schitterende tt. Het zal er echter een beetje van afhangen of ik de tt van Deinze goed zal verteren (de fysiek is nl. een beetje veel minder.. :oops: )
flipo99
Mountainbiker

Post by flipo99 »

ik kom daar ook eens afzien :wink:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

jootje wrote:Stukje van hun site geplukt:

Het parcours:
42km, Ladeuzepad (betonpad), via het grindpad naar Kerselare (pittige beklimming). via enkele veldwegen terug naar Maarkedal, Spoorwegpad (veld), Stationsberg op, Toveressestraat (veld), Toveressepad, Nukerke dorp, Lindekepad (betonpad), hoevekouter (veld), Nederholbeekpad (klimt van 35 tot 62 meter, betonpad), Taaienberg (van 49 naar 82 meter), via de Kleiberg naar de bevoorrading. Verder via Hof te Fiennestraat, naar de Muziekbosstraat (van 89 » 118 meter), door de Muziekbos (bosweg), naar de Boekzitting (van 97 » 147.5 meter), Pierebos (veldweg) een stuk van het asbestpad, zo naar de Koekamer, Herpelveld (veldweg), Bierveld (veldweg), Onderbossenaar en via het Wolfkenspad en Gansbeekstraat terug. Voor de 42km ongeveer 10 hellingen. Bij goed weer worden er enkele veldwegen extra toegevoegd.

De vaste ingrediënten vd voorgaande jaren.
Van mij mag het vriezen :lol:
Vorig jaar ben ik halverwege het parcours eens gestopt om (thuis) de modder van mijn fiets en die vd metgezellen te spuiten! #-o
Van hundere site geplukt? WELKE SITE? HOeveel Hm heeft deze rit ongeveer mannen,twijfel nog tussen den deze of dichter bij huis Vlierzele.
Heb hem al gereden en sjieke tocht den deze, was wel modder ploeteren toens maar ja het weer in den Belgieq hé
666 de beeste
Mountainbiker

Post by 666 de beeste »

Vorig jaar ook gereden, mooie tocht lag er toen wel vrij zwaar bij.
Platte band en kettingbreuk alles kunnen herstellen en de rit uitgereden maar ik denk dat de km toen niet echt juist waren, had ongeveer 863 hm op mijn polarke. Groeten.
kris
Mountainbiker

Post by kris »

Post Reply