catchup! wrote:en voor de snelleren onder ons die 'gehinderd' worden door de recreanten: leren anticiperen he... maar da's lastig zeker als uw hoofd op ontploffen staat en er stoom uit uw oren komt
24/12/08 Hechtel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ToxicWaste
- Mountainbiker
Post by ToxicWaste »
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
Re: 5 sterren
was nu dat voor een achterlijke reply, Helchteren was ook een zeer mooi parcours met alles erop en eraan, enkel het weer had het parcours wat verperst, bij droog weer was dit een zeer mooie tocht geweestJeffry wrote:Voor deze is TT ***** waardtegen over van helchteren TT nog geen ster waard is.
Alles was naar ons wensen proficiat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allez mannen bedankt voor deze TT, warme douche, afspuit, enz....![]()
Tot volgende keer.
Grt, Jeffry
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
180 geknipte fotokes uit de filmbeelden van mijn hand camerake staan nu op het net.
De filmkes komen later...in de week.

De filmkes komen later...in de week.

- GeeCee
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
Re: 5 sterren
Inderdaad Headshot, volledig mee eens. Toch opvallend veel 'jeanetten' die beginnen te janken als ze zich koud moeten douchen... Niks gewend ocharme ja!Headshot wrote:was nu dat voor een achterlijke reply, Helchteren was ook een zeer mooi parcours met alles erop en eraan, enkel het weer had het parcours wat verperst, bij droog weer was dit een zeer mooie tocht geweestJeffry wrote:Voor deze is TT ***** waardtegen over van helchteren TT nog geen ster waard is.
Alles was naar ons wensen proficiat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allez mannen bedankt voor deze TT, warme douche, afspuit, enz....![]()
Tot volgende keer.
Grt, Jeffry
Als ik goed wil douchen blijf ik thuis,
wil ik lekker eten blijf ik thuis,
wil ik geen modder koop ik een hometrainer
maar als ik wil gaan biken dan ga ik ook om te biken,
en gebruik ik dit forum om info te krijgen over wat echt belangrijk is.
Ik heb er gewoon iets op tegen dat een ganse TT afgekeurd wordt door futuliteiten die eigenlijk niks met de sport te maken hebben!
- TimDC
- Mountainbiker
Dit was nog eens een TT, ja het was de moeite waard om 120km van Dendermonde naar Hechtel te rijden.
Als er nog zo tochten zijn in de buurt, laat het me weten hé. Diegene die hier commentaar op leveren moeten maar eens bij ons in de buurt komen rijden. Bij ons is er vergeleken met hier geen reet te beleven.
Wat wonen wij toch in een verkeerd stukske van Vlaanderen
Proficiat aan de organisatie, dit was gewoon de perfecte tocht.
Als er nog zo tochten zijn in de buurt, laat het me weten hé. Diegene die hier commentaar op leveren moeten maar eens bij ons in de buurt komen rijden. Bij ons is er vergeleken met hier geen reet te beleven.
Wat wonen wij toch in een verkeerd stukske van Vlaanderen
Proficiat aan de organisatie, dit was gewoon de perfecte tocht.
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Filmke
Deel 1 staat op het net.
Met op het einde de beelden waar op te zien is hoe het komt dat ik nu zit met gekneusde ribben...
Deel 1 staat op het net.
Met op het einde de beelden waar op te zien is hoe het komt dat ik nu zit met gekneusde ribben...
- Guy S.
- Mountainbiker
Allez, voor ene keer is 't goebikeordie wrote:Guy S. wrote:Groot gelijkfiremen wrote:BIKEORDIE ------------ ga competitie rijden als het u niet bevalt dat er ook tragere rijders zijn. Misschien ben jij daar de traagste .
tt ' s zijn er voor iedereen. Ook voor SLAKKEN .
grtz![]()
![]()
SORRY ALS IK JULLIE GERAAKT HEB MANNEN