24/12/08 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
firemen
Mountainbiker

Post by firemen »

BIKEORDIE ------------ ga competitie rijden als het u niet bevalt dat er ook tragere rijders zijn. Misschien ben jij daar de traagste .
tt ' s zijn er voor iedereen. Ook voor SLAKKEN .

grtz
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

firemen wrote:BIKEORDIE ------------ ga competitie rijden als het u niet bevalt dat er ook tragere rijders zijn. Misschien ben jij daar de traagste .tt ' s zijn er voor iedereen. Ook voor SLAKKEN .

grtz
En dan na een halve ronde gedobbeld raken omdat hij daar zelf als slak rondfiets !!! [-X [-X [-X
Respect voor iedereen is zeker rond deze dagen van het jaar zeker op zijn plaats . =D> =D>
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

firemen wrote:BIKEORDIE ------------ ga competitie rijden als het u niet bevalt dat er ook tragere rijders zijn. Misschien ben jij daar de traagste .
tt ' s zijn er voor iedereen. Ook voor SLAKKEN .

grtz
Groot gelijk =D>
VanBiLL.com
Mountainbiker
Location: Cannondale Flash Himod 2 race-rig + Red BuLL Xeon HT XTR mudbike

Post by VanBiLL.com »

We waren voor deze tocht helemaal uit de regio Bergen op Zoom (NL voorbij Antwerpen) gekomen dik 1h20min karren met de auto enkele trip.

Man, man wat een mooie tocht. Misschien was zoals een aantal andere bezoekers aangeven het middenstuk wat saai maar ik vond dat eigenlijk nog wel meevallen. Wát een uitsmijter waren de laatste 5km gaaf hoor. Ik heb alles rijdend kunnen halen maar ik voel me nu serieus brak...

Ik had eigenlijk gehoopt dat de route ons ook over het militair domein zou leiden maar dat zal wel niet mogelijk zijn (gevaren van ongeëxplodeerde klappertjes zeg maar).

Ik kom volgend jaar zeker terug! Hulde!
Jeffry
Mountainbiker

5 sterren

Post by Jeffry »

Voor deze is TT ***** waard 8) tegen over van helchteren TT nog geen ster waard is.

Alles was naar ons wensen proficiat =D> =D> =D> =D> =D>
Allez mannen bedankt voor deze TT, warme douche, afspuit, enz.... :-D

Tot volgende keer.

Grt, Jeffry
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Dat ook de Nederlandse bikers die de moeite deden om naar Hechtel te komen genoten hebben van de tocht kan je hier lezen op het Nederlandse forum!
hoekske
Mountainbiker

Post by hoekske »

@ Fons: Inderdaad ge hebt prijs. Da was en is ze nog steeds. Dit is trouwens hare eerste foto van haar op den bike. Merci hiervoor. =D>
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Ideaal toerke om nog meer sfeer op ne zo al sfeervolle dag te brengen!

Super, qua parcours en organisatie =D> =D>

Wat betreft de tragere deelnemers: sommige waren echt erg -> stoppen en afstappen voor ne plas waar rond te rijden was. Of juist boven op de berg, in het midden van het pad, stoppen om eens rond te kijken #-o #-o :evil:
De snellere moeten respect hebben voor de tragere, maar omgekeerd is zeker ook waar!

C-ya next year.
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

hoekske wrote:@ Fons: Inderdaad ge hebt prijs. Da was en is ze nog steeds. Dit is trouwens hare eerste foto van haar op den bike. Merci hiervoor. =D>
Ze zal ook een paar keer in de film te zien zijn...

Moet ook wel zeggen dat het een mooie TT was.
Er stond echter één boom te veel op het parcour. Net die waar ik tegen knalde en mijn linker schouder en een paar ribben kneusde.
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

prachtige tocht! singletrackheaven :-)

en voor de snelleren onder ons die 'gehinderd' worden door de recreanten: leren anticiperen he... maar da's lastig zeker als uw hoofd op ontploffen staat en er stoom uit uw oren komt
:P
Post Reply