Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
- rubber-12
- Mountainbiker
Tadaa...StrammerMax wrote: Van rubber-12 horen we niks hier. Hij komt anders vaak boven water in topics over toertochten.
Ik zit nog steeds in mijn maag met een eerder gebrekkige verlichting voor de nachttocht.
Vanavond (voor het 'diner') ga ik eens monteren wat er in de kast ligt en zien hoever het me brengt. Om tegen een boom te rijden of stapvoets het parcours af te haspelen heb ik nu ook weer geen zin.
Voor bestelling van een superlamp bij den duits is het ondertussen wel véél te laat.
Misschien kan ik wat parasiteren op de goede verlichting van een mede-biker?
Zondag zal het Ossendrecht worden, altijd leuk MTB'n daar.
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Ik had ook geen superlicht op fiets. En als je de rest volgt heb je da ook ni echt superhard nodig. Dan is basis al goe. Tis den eerste da best een goei he.rubber-12 wrote:
Tadaa...
Ik zit nog steeds in mijn maag met een eerder gebrekkige verlichting voor de nachttocht.
Vanavond (voor het 'diner') ga ik eens monteren wat er in de kast ligt en zien hoever het me brengt. Om tegen een boom te rijden of stapvoets het parcours af te haspelen heb ik nu ook weer geen zin.
Voor bestelling van een superlamp bij den duits is het ondertussen wel véél te laat.
Misschien kan ik wat parasiteren op de goede verlichting van een mede-biker?En gewoon aanklampen.
Zondag zal het Ossendrecht worden, altijd leuk MTB'n daar.
Dus spreek af me strammer of nidecker he
Zondag weet k het nog ni. Heb jeneveravondje zaterdag ... :p
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
@ Trotsebelg. Bij mij werd het rode lampje na verloop van tijd groen. Maar ik heb nog niet geprobeerd of de lampen wel branden! Ge moet eens kijken of de adapter goed in 't stopcontact steekt. Die is zwaar en hangt dan schuin. Daarom heb ik hem omgedraaid. Als er geen contact is zou natuurlijk dat rode lampje evenmin branden! Misschien eens checken of de draden tussen adapter en batterij goed aangedrukt zijn en er wel degelijk contact is. Succes.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
@ Rubber12. Ik bedoelde dat in het algemeen, niet specifiek voor de nachttocht. Ge hoeft inderdaad niet uw nek te komen breken in Stabroek en lampen kopen voor één rit is misschien ook te zot. Daarom hoop ik ze later toch nog eens te kunnen gebruiken elders! Maar ik meen dat jij ooit eens ergens in een berichtje zei dat je Nederlandse bikematen had. Jij hebt dus geregeld gezelschap op je tochten. Of was dat iemand anders die dat ooit geschreven heeft? Een prettige kerstavond tijdens den diner! En daarna ook natuurlijk!
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Lichten branden fel. Dus snap het ni goe zene :p. Zen ze nu ant testen. Zal wel merken of ze 4 uur meegaan he
. En anders pech gehad. Dan moet k het is uitzoeken. Maar heb hele dag in laten steken en keek als ik thuiskwam. rood. Dusja. we zien wel.
Steekt nu dikke 20 minuten in ( aant schijnen) en geeft al groene bolletjes aan op de lampjes
.
Gz
Steekt nu dikke 20 minuten in ( aant schijnen) en geeft al groene bolletjes aan op de lampjes
Gz
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
- StrammerMax
- Mountainbiker
Papegaai zonder licht eet kalkoen!
Post by StrammerMax »
Ben gisteren 24/12/08 gaan biken in Hechtel-Eksel. Mooie toer! Mijn verslagje kan je hier lezen!
Ben terug van kerstavond vieren bij een kameraad thuis in Hoogstraten en nog eens komen piepen op 't forum. Iedereen ligt waarschijnlijk al in zijnen nest z'n kalkoen te verteren en zijnen alcohol te verdampen! Waar den Belg mogelijk ligt kunnen we ons in gemoede afvragen! Marcheren uw lampen intussen al? Toch maar voorzichtig zijn dezer dagen, want hier op de A12 aan de afrit Ekeren was al een auto tegen een brugleuning te pletter gevlogen. Het zag er daar niet fraai uit!
Toch maar een gezellige kerstdag toegewenst...

Ben terug van kerstavond vieren bij een kameraad thuis in Hoogstraten en nog eens komen piepen op 't forum. Iedereen ligt waarschijnlijk al in zijnen nest z'n kalkoen te verteren en zijnen alcohol te verdampen! Waar den Belg mogelijk ligt kunnen we ons in gemoede afvragen! Marcheren uw lampen intussen al? Toch maar voorzichtig zijn dezer dagen, want hier op de A12 aan de afrit Ekeren was al een auto tegen een brugleuning te pletter gevlogen. Het zag er daar niet fraai uit!
Toch maar een gezellige kerstdag toegewenst...

-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Peins da er wel gaan gaan naar daar Maltje. Maar ik wacht het moment af ^^. Zaterdagavond... en dan zienk.
@ Strammer... da ding wilt mar ni op groen springen
. Krijg het schijt ervan.
. En ik ben vrij nuchter gebleven dusja
. Ongelukje op A12 oesje... Zal wel ene teveel gedronke hemme wer wss.
Prettige feestdagen truggewenst aan allen.
@ Strammer... da ding wilt mar ni op groen springen
Prettige feestdagen truggewenst aan allen.