Ik heb zaterdag ook nog een maat 43 gevonden in Aalter. Gisteren getest in Asse en zijn wel zalige schoentjes...oedieboy wrote:Gggrrrrr, maat-43-afpakker!!duwerke wrote:Vandaag bij FFC geweest in Aalter.
Deze schoenen gekocht aan een niet normale prijs maar zal mij een zorg wezen.
De laatste 43 mee en er bleven alleen nog enkele in 42 over.
Ook nog 2 Schwalbes RR voor mijnen MTB en nen kado bon om met de kerstdagen weg te geven, al zou ik hem liever zelf houden.
Ik wou mezelf ook een paar cado doen, echter 42 is iets te krap... Dan maar verder sukkelen met overschoenen en seal-skin kousen.
Mijn nieuwe aanwinsten...
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
Braby
- Mountainbiker
En 't wordt direct 2°C warmer in uw omgevingJ.E. wrote:asge die allemaal tegelijk opendraait, dan moedde nie meer terren....Gweñito Gafotas wrote:Nieuwe chainstay protector
10 kartoesjen CO² en 2 Ge@x barro mountain tubeless slesjen, blijken alweer mean motherf*ckers te wezen om op een velg te krijgen![]()
Bij Van eyckel in Alost, 7.5€ voor de 10 kartoesjen voor moeste uit de buurt zijn en er vandoen hebben
- Kr1stof
- Mountainbiker

-----------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------

Morgan Blue - Extra Dry Lube (MTB/Cross)
http://www.morganblue.net/morganblue.htm
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker