wij kome hier ook met een delgatie af. we hebben deze vorig jaar ontdekt en is prachtige tocht.
die zonk daar ben ik vorig jaar bijna over men stuur gegaan. was wel wat techniek voor nodig om daar door te rijden. was een verval van twee met dacht ik en dat maar over ne afstand van 3 meter denk ik.
28/12/08 Gruitrode
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Beuuhhh...Ief wrote:wij kome hier ook met een delgatie af. we hebben deze vorig jaar ontdekt en is prachtige tocht.
die zonk.......... was een verval van twee met dacht ik en dat maar over ne afstand van 3 meter denk ik.
Over
Welke ZONK ...... gaat het?
- onlijnmagazijn.net
- Mountainbiker
Post by onlijnmagazijn.net »
Ik zal er zeker zijn. Woon op 1 km van Nevok
Hopelijk zullen de benen goed zijn na Kerstmis.
Hopelijk zullen de benen goed zijn na Kerstmis.
Die achter de voetbal van Opitter op het wedstrijdparcoursLiberodger wrote:Beuuhhh...Ief wrote:wij kome hier ook met een delgatie af. we hebben deze vorig jaar ontdekt en is prachtige tocht.
die zonk.......... was een verval van twee met dacht ik en dat maar over ne afstand van 3 meter denk ik.![]()
![]()
![]()
Over
Welke ZONK ...... gaat het?
-
pauldekleermaeker
- Mountainbiker
Post by pauldekleermaeker »
ik hoop dat het er iets beter bij ligt dan in helchteren want dat was afzien . niet dat ik dat erg vond maar mijn mede rijders wel
- GeeCee
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
Het gaat er volgens mij perfect bij liggen, het verschil van ondergrond tussen Helchteren en Hechtel was al enormpauldekleermaeker wrote:ik hoop dat het er iets beter bij ligt dan in helchteren want dat was afzien . niet dat ik dat erg vond maar mijn mede rijders wel
door twee dagen zonder regen.
De voorspellingen zijn vanaf nu tot volgende week: zon, zon en nog es zon plus 's nachts vriestemperaturen. Ideaal.
- Scott biker
- Mountainbiker
- Location: Scott 900SL, Scott scale 20, Race bike-Scott CR1 SL, Cross bike-Ridley Xnight,
Post by Scott biker »
Ik zal er ook zijn ben eens benieuwd naar de kleine veranderingen in het parcours.!! tot zondag..
-
turbotiger
- Mountainbiker