21/12/08 Meldert-Hoegaarden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DIRKBIKER
Mountainbiker

tt Meldert Hoegaarden

Post by DIRKBIKER »

Dit was voor mij één van de betere tt dit jaar. Heb hooguit 100 m voet aan grond moeten zetten (Single Track achteraan Nerm). Het zogezegde schandalige stuk voorbij de bevoorrading was goed te doen als je maar het beste traject genomen had (links houden, begroeide graskant tegen de beek).
Prima organisatie, zeer vriendelijke mensen, kortom: een dikke pluim voor iedereen die deelgenomen heeft aan deze tt.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

lol en met zo'n sig in je post MOET je dit wel een toffe tocht gevonden hebben :wink:
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Ik ben zondag in m'n bed blijven liggen, de laatste tijd echt teveel kosten gehad aan m'n bike met al dat slecht weer.

Wat wel zo is is dat het tegenwoordig echt rampzalig aan't worden is voor toelatingen en vergunningen.
Misschien moet er vanuit mountainbike.be maar eens een werkgroepje worden samengesteld om voor heel vlaanderen een voorstel op te maken. Een richtlijn waaraan organisatoren en bosbeheerders zich kunnen houden. Ik weet dat bij ons in de streek er 10 mensen over moeten beslissen maar als er één de dag voordien nog van gedacht verandert, alles moet veranderen, en dat kan gewoon niet.
Hoe kan je nu een degelijke organisatie doen als je zo last minute kan teruggefloten worden.
misschien iets om eens over na te denken?
Giorgio
Mountainbiker
Location: Scott Scale (XT) & Scott Racing Pro Limited 2004 (XT 2006/XTR 2007)

Re: tt Meldert Hoegaarden

Post by Giorgio »

DIRKBIKER wrote:Het zogezegde schandalige stuk voorbij de bevoorrading was goed te doen als je maar het beste traject genomen had (links houden, begroeide graskant tegen de beek).
Prima organisatie, zeer vriendelijke mensen, kortom: een dikke pluim voor iedereen die deelgenomen heeft aan deze tt.
Da's wel grappig want in de buurt van het stuk waar het over gaat is er geen beek noch graskant. Het ligt achter de single-track (na de kruising met de verharde weg) en het is eigenlijk een weg die tussen 2 akkers loopt en die door de boer gewoon mee omgeploegd is.
DIRKBIKER
Mountainbiker

Post by DIRKBIKER »

Dat stuk vond ik persoonlijk goed te doen. Eerste stuk vlak na moeilijke single track was ingezaaid met gras, weliswaar nog vrij jong gras. Daarna over akker maar dat stuk liep licht bergaf. Kwestie van niet teveel met het stuur te bewegen en zo rechtdoor mogelijk fietsen. Daarna liep het parcours weer over redelijk verharde hobbelige grasweg. Mag geen probleem zijn voor een ietwat geoefende mtb'ker.
DIRKBIKER
Mountainbiker

Post by DIRKBIKER »

Dat stuk vond ik persoonlijk goed te doen. Eerste stuk vlak na moeilijke single track was ingezaaid met gras, weliswaar nog vrij jong gras. Daarna over akker maar dat stuk liep licht bergaf. Kwestie van niet teveel met het stuur te bewegen en zo rechtdoor mogelijk fietsen. Daarna liep het parcours weer over redelijk verharde hobbelige grasweg. Mag geen probleem zijn voor een ietwat geoefende mtb'ker.
Post Reply