tacx fortius...echt de moeite of is't een gadget

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
R6_biker
Mountainbiker
Location: Scatto Helium;Magura HS33 EVO2 velgrem;XT&LX;Rockshox with poploc;Mavic cross

Post by R6_biker »

Ik heb nu ruim 3 maand de fortius multiplayer en ben er heel tevreden over. Ik heb er wel zelf catalyst schema's bijgevoegd. Eigen trainschema's dus. Met wat muziek op de achtergrond best te doen voor 2 uur. Ik gebruik voor de tacx de laptop. Binnenshuis laten opstarten en tegen dak mij heb omgekleed is ie klaar met opstarten om mee te nemen naar de garage. Kan er zonder problemen 2u mee rijden zonder dak de netspanning nodig heb om op te laden.
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

ik ben aan 't wachten op mijn dvd's..........
voorlopig positief,maar 't is precies wel meer krachttraining dan op de baan;in een volgende versie wil ik naakte vrouwen langs de baan
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

welke routes zitten daar standaard bij ? ik ben nog aant twijfelen, vroeger kon ik voor het werken gaan nog gaan fietsen maar nu gaat het niemeer, dus ik zoek andere alternatieven, ik heb is rollen gehad (goedkope) maar vond dit nogal saai, zo een multiplayer is wel leuker om te doen denk ik. maar wat is het verschil tussen bvb de i-magic en de fortius ?
Post Reply