mag ik weten wat jullie doen ? Wij proberen ook de zwartrijders te ontmoedigen maar tis ni makkelijk ... vooral het feit dat je ze enkel op een privestuk mag tegenhouden is een probleem, de openbare weg is tenslotte van iedereen en exclusiviteit krijg je niet direct ....claessra wrote:PS Schijnt dat ze zéér streng gaan zijn voor Zwartrijders (grr..)
28/12/2008 De Haan
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- phille
- Mountainbiker
Zwartrijders
Zwartrijders kunnen inderdaad enkel worden gecontroleerd op privé-stroken. Maar ze mogen wel met een smerige fiets huiswaarts keren; de bike-wash is niet voor de zwart-rijders. www.wtc-dezeevogels.be
Ciao.
Ciao.
- sliekfretter
- Mountainbiker
- Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach
Re: Zwartrijders
Post by sliekfretter »
met een sponske en wat zeewater kunt ge al veel doen héclaessra wrote:Zwartrijders kunnen inderdaad enkel worden gecontroleerd op privé-stroken. Maar ze mogen wel met een smerige fiets huiswaarts keren; de bike-wash is niet voor de zwart-rijders. www.wtc-dezeevogels.be
Ciao.
-
voetbalhenk
- Mountainbiker
Post by voetbalhenk »
Beste Ridleybike,
Ik kom zeker af. De weersvoorspellingen geven koud en veel wind wat de ondergrond iets beter gaat maken dan de afgelopen weken. Ik verlang al om langs het zeetje te fietsen en vooral een aprés zoals vorig jaar.
Ik kom zeker af. De weersvoorspellingen geven koud en veel wind wat de ondergrond iets beter gaat maken dan de afgelopen weken. Ik verlang al om langs het zeetje te fietsen en vooral een aprés zoals vorig jaar.