We zullen er bij zijn en we zullen er nog eens een flinke lap op geven.
Het zal een spetterende rit worden en we zijn er zeker van dat de jenever en de braadworst zal smaken.
See you there and let's eat some mud.
26/12/2008 Keiem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Voor vrijdag zijn er 3 afstanden voorzien:
- 29km
- 42km
- 54km
Het is een gevarieerd parkoer met bos, weiland, single roads en nog veel meer...
Na de rit krijgt elke deelnemer een jenever om zicht op te warmen alsook een braadworst.
De ideale tocht om de extra kilo's van de dagen ervoor er terug af te biken.
Sportieve groeten en tot vrijdag in keiem
- 29km
- 42km
- 54km
Het is een gevarieerd parkoer met bos, weiland, single roads en nog veel meer...
Na de rit krijgt elke deelnemer een jenever om zicht op te warmen alsook een braadworst.
De ideale tocht om de extra kilo's van de dagen ervoor er terug af te biken.
Sportieve groeten en tot vrijdag in keiem
- the grandmaster
- Mountainbiker
Post by the grandmaster »
Was nog aan t twijfelen welke ik zou rijden, maar ... jenever. Dat verandert de zaak natuurlijk!
Kom zekers af
Kom zekers af
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Ik zal er bij zijn. Als er nog erika baaikers goesting hebben, kunnen er nog 2 mee
. Je moet maar een PB-tje achterlaten.
Langs deze weg wil ik aan alle erika's baaikers en alle andere bikers een zalig kerstfeest en een gelukkig 2009 bike jaar toewensen.

Langs deze weg wil ik aan alle erika's baaikers en alle andere bikers een zalig kerstfeest en een gelukkig 2009 bike jaar toewensen.
-
maria cool
- Mountainbiker
Post by maria cool »
Ik heb vandaag tijdens een ritje met mijn tractor gezien dat er veel in tegengestelde richting op de mountainbikeroutes van Diksmuide en koekelare zal gefietst worden.Wat niet wil zeggen dat het slecht zal zijn maar het totaal afwezigheid van mesthopen zal me naar Wingene doen afzakken waar er ook veel meer offroad zal zijn en meer bossen dan die rit van de polderbloemjannetten sorry polderbloemtrappers.
-
maria cool
- Mountainbiker
Post by maria cool »
Ik heb vandaag tijdens een ritje met mijn tractor gezien dat er veel in tegengestelde richting op de mountainbikeroutes van Diksmuide en koekelare zal gefietst worden.Wat niet wil zeggen dat het slecht zal zijn maar het totaal afwezigheid van mesthopen zal me naar Wingene doen afzakken waar er ook veel meer offroad zal zijn en meer bossen dan die rit van de polderbloemjannetten sorry polderbloemtrappers.