Zouden ze bij de afspuitstanden eens geen plakaatje zetten..

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

waarom rijen ze dan nei effe naar een self carwash he met hunne mtb daar kan je hem perfect wassen en niemand heeft last der van .
MoC
Mountainbiker

Post by MoC »

Misschien gewoon een grote klok zetten. Laat die klok telkens 2 (of 3 of....) minuten aftellen. Staat de klok op nul... slang doorgeven aan de volgende. Simpel toch?

Het zou nog beter zijn als er één klok per slang is die je zelf kan aftikken. Stel dat je minder dan 2 min nodig hebt, dan kan de volgende al beginnen aan 2 nieuwe minuten.

En voor degenen die de klok op minder dan één minuut kunnen aftikken... aplaus van de wachtende bikers... zo blijven die ook een beetje in beweging! =D>

ofja... gewoon wat verdraagzaamheid kan ook helpen natuurlijk.
oedieboy
Mountainbiker

Post by oedieboy »

Man man man...
Ik krijg tschijt van mensen die te traag rijden, ik krijg tschijt van mensen de te rap rijden, ik krijg ...

Mensen: maak u eens nie dik! Als de rij te lang is, begin al aan de après en kuis u fiets als het iets rustiger is. Of sla een praatje met het mooie meisje (of jongen) naast u, have fun mee uw maten, ....
Mirlong1
Mountainbiker

Post by Mirlong1 »

Alé, alé, ieder zijn ding hé.

Doen ze er lang over om hun fiets proper te spuiten, geen probleem.
Doen ze er niet lang over om hun fiets proper te spuiten, des te beter.
(In Likert zegge ze, onze Hiër moe van elk zij getal emmen)
Duurt het mij te lang, fiets in de wagen, pintje (Duvelken) drinken en fiets thuis afwassen.

Wij komen toertochten rijden om ons te amuseren en te ontstressen van de week. Dus in't weekend genieten we van wat toerkes te rijden en te genieten van den buiten.

J.
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

ik spuit ni op mijne fiets [-X
duwerke
Mountainbiker

Post by duwerke »

En als er nu eens op dat plakaatje staat.

Hier zeep en spons te verkrijgen, zou dat niet goed zijn. :lol:
stoempe
Mountainbiker

Zouden ze bij de afspuitstanden eens geen plakkaatje zetten?

Post by stoempe »

Krab me toch eens in de haren bij het lezen van al die kommentaren.Mijn mening is de volgende.

Iedereen heeft het recht om zijn fiets degelijk af te spuiten, uiteraard zonder te overdrijven.Heb er inderdaad al gezien, die moesten ze kunnen hem met een tandenborstel zouden afkuisen.Daarentegen heb je ook mensen die toch wel heel weinig geduld hebben,zowel onder het rijden als aan de afspuitstand.Men moet toch weten dat bij populaire vtt's de wachttijd langer is.Daarom deze algemene oproep:

1: heb respect voor je medebikers en de omgeving

2:respecteer de wegcode

3:laat geen vuil en slechte binnenbanden achter

4:Sla niet aan het hamsteren bij de bevoorradingen

5: wees niet egoistisch, maar verdraagzaam.

En een tip.Als je mountainbike volledig gekuist en afgedroogd,de nodige onderdelen en ketting gesmeerd zijn, bespuit het frame en de velgen dan met protection voor pvc en wrijf die daarna lichtjes op.Het vuil gaat er daarna toch wat beter af. Allee, komt overeen en aan iedereen een gelukkig en voorspoedig 2009 :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

ik doe meestal fiets mee naar huis om te kuisen zo hoef je niet te lang te staan wachten om hem af te spuiten.

grtz
Arend
Mountainbiker

Post by Arend »

Als je het te druk vindt op de afspuitplaatsen kun je na de tocht nog altijd bij nen carwash langs gaan met je bike, goeie stevige druk, warm water en je kunt kiezen of je 'm wilt waxen, glansspoelen en dat allemaal voor nen euro of twee, doe d'r nog nen euro bij en ge kunt daar nen warme douche nemen met kleren en al aan, zijn die ook ineens uitgespoeld. Maar 'k ben het wel met stoemke eens. Verbazend dat nog steeds niet iedereen in de gaten heeft dat het echt irritant is om door de bossen te crossen en dat ge een spoor kunt volgen van bidons, binnenbanden en wat nog wat ze achter laten, echt zielig, en dan maar denken dat ze stoer zijn door vanalles weg te smijten. Doet me altijd denken aan zo een in nen mercedes die z'n asbak naar buiten pleurt op het kruispunt.
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

achja wat is irriteren ? mensen hebben gewoon geen geduld meer alles moet rap gaan! gejaagd! alles waar je langer dan 2min moet wachten is irritant! gewoon no STRESS ! ik irriteer me mateloos aan mensen die je overal voorbijsteken en je daarbij nog is de kant induwen! veel irritanter en gevaarlijker!!
mijn vader heeft geen koer of geen plaats om zijn fiets af te kuisen thuis. zenne fiets staat in zijn slaapkamer awel diene wast zijne velo proper af aan de bikewash.
Post Reply