Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Ik heb mijn ook zeker en vast geamuseerd in kalmthout(nieuwmoer). Ook weer plezant om met paul mee te rijden en met de nidecker kennis te maken.Alleen naar huiswaarts pech gehad.In achterbroek kwam een auto achteruitgereden van de werf moeten uitwijken naar links, maar achter mijn was er ook een fietser en die heeft mijn achterwiel geraakt. Heeft daar een tuimeling gemaakt .Zag er niet goed uit had veel last van zijn schouders. De ziekenwagen is gekomen en zijn er mee naar het ziekenhuis gereden.Heb ook een verklaring moeten afleggen bij de politie zelf een ademtest moeten afleggen. Er is een pv van gemaakt.Ik kon niet meer verder met mijn fiets naar huis rijden achterwiel zat vast. Heb dit aangegeven aan mijn verzekering.Vandaag naar de fietsenmaker geweest voor een bestek te maken ,en nu maar afwachten hoe lang ik zonder fiets zal zitten.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Dat is minder goed nieuws, rudie. Hopelijk komt die tweede fietser er goed vanaf. En idem dito voor uw bike. Vermits uw bike aangereden is door een fiets zal de schade misschien wel hersteld kunnen worden. En je had al zo lang op je fiets moeten wachten! De kosten, dat zal een zaak worden voor de verzekering van die automobilist.
Ik ben zo vorig jaar in augustus mijn eerste bike kwijtgespeeld in Lebbeke. Aangereden door een auto tijdens een toertocht. Achterwiel geraakt. Maar na controle door de fietsenhandelaar bleek ook het frame een trek (what's in a name) gekregen te hebben. Fiets voor de schroothoop! Ik heb toen wel mijn schade van de verzekering teruggetrokken. Jammer van m'n bike, die was net opgewaardeerd met betere onderdelen. Ik had toen gelukkig nog een tweedehands staan, van een maat overgekocht. Daar rijd ik nu trouwens nog mee!
Dat is echt pech hebben! Hopelijk heb je je fiets snel terug nu dat je zo goed bezig was! Groeten.
Ik ben zo vorig jaar in augustus mijn eerste bike kwijtgespeeld in Lebbeke. Aangereden door een auto tijdens een toertocht. Achterwiel geraakt. Maar na controle door de fietsenhandelaar bleek ook het frame een trek (what's in a name) gekregen te hebben. Fiets voor de schroothoop! Ik heb toen wel mijn schade van de verzekering teruggetrokken. Jammer van m'n bike, die was net opgewaardeerd met betere onderdelen. Ik had toen gelukkig nog een tweedehands staan, van een maat overgekocht. Daar rijd ik nu trouwens nog mee!
Dat is echt pech hebben! Hopelijk heb je je fiets snel terug nu dat je zo goed bezig was! Groeten.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Ik heb dus 1 kans op 3 om u eruit te halen. Zal wel niet moeilijk zijn denk ik:Trotsebelg (in topic Stabroek Nightride 26-12-2008) wrote:Kriebelt het al manne? :p. Bij mij ook... mar da zal wel van de spanning zijn :D.
Zien jullie daar wel. En strammer (Wss zit ik aan inschrijvingen met 2 mede-bikers). Dus gok mar wie den trotsebelg is. (den tofste natuurlijk)
Rudie, al nieuws over uw fiets? Houd ons op de hoogte hé!
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Beterschap aan de fiets van Rudie & de persoon van het ongeluk.
Bwa gok op de jongste
. Me zen pint voor zene neus :p.
Ze volop ant zoeke voor een licht voor vrijdag. Dichtsbijzijnde winkel da hem heeft atm : Lebbeke... Dus kan zen dak nog autoritje moet doern voor zo een sigma licht
.
Bwa gok op de jongste
Ze volop ant zoeke voor een licht voor vrijdag. Dichtsbijzijnde winkel da hem heeft atm : Lebbeke... Dus kan zen dak nog autoritje moet doern voor zo een sigma licht
- StrammerMax
- Mountainbiker
Post by StrammerMax »
Lebbeke, dat is een eind van hier. 't Is daar dat ik vorig jaar overhoop gereden ben met m'n bike. Ik heb 't mijne besteld via een site die Bulls69 me gemeld had. Vrij snel geleverd, maar tegen de vrijdag gaat dat niet meer lukken omdat Kerstmis daartussen valt! Kunt ge bij Decathlon niks vinden dat niet te veel kost om voorlopig uw plan mee te trekken?
- StrammerMax
- Mountainbiker
Post by StrammerMax »
Bote, komt gij ook nightbiken, of staan uw breekhamers nog in de weg? Die zijn nogal moeilijk om mee te biken hé. En bovendien passen die sigma-lampen daar niet op!
Ik zal uw advies eens opvolgen, zie, maar ik zit hier nog met voorhistorisch internet en kan moeilijk sites openkrijgen, dat duurt te lang. Die cracra zal misschien nog wel lukken. Vanaf 29 december heb ik hier ook ADSL als ik dat modem aan de praat krijg tenminste, want ik en techniek dat zijn twee dingen die niet samengaan! Groeten.
Ik zal uw advies eens opvolgen, zie, maar ik zit hier nog met voorhistorisch internet en kan moeilijk sites openkrijgen, dat duurt te lang. Die cracra zal misschien nog wel lukken. Vanaf 29 december heb ik hier ook ADSL als ik dat modem aan de praat krijg tenminste, want ik en techniek dat zijn twee dingen die niet samengaan! Groeten.
Dat is minder Rudie, gelukkig heb jij niets en hopelijk de andere persoon ook minder erg.
Voor de fiets hoop ik ook dat het minimaal is en snel hersteld is. En hopen dat de verzekering snel betaald.
StrammerMax, waarschijnlijk breng ik nog een jeugdige fietser mee als je daar niets mee inzit, van ongeveer 13 jaar
Voor de fiets hoop ik ook dat het minimaal is en snel hersteld is. En hopen dat de verzekering snel betaald.
StrammerMax, waarschijnlijk breng ik nog een jeugdige fietser mee als je daar niets mee inzit, van ongeveer 13 jaar
- StrammerMax
- Mountainbiker
Post by StrammerMax »
Wel, BOTE, tegen die tijd kan je aan de Nightride editie 2009 meedoen. En laat dan maar op tijd wat horen, want die oranje straaljager wil ik wel eens zien. En wat ziet er oranje? De bike of het pak van de rijder?
Nidecker, breng de jeugd maar mee. Een zoon misschien? Hoe meer zielen, hoe meer vreugde, en hoe meer licht!
Nidecker, breng de jeugd maar mee. Een zoon misschien? Hoe meer zielen, hoe meer vreugde, en hoe meer licht!

-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
@ Bote : Ben idd uniek met die naam en sta op facebook
. Wie niet tegenwoordig...
@ Nidecker : Da betekend ni da gij 2 jenevers krijgt he.... schandaal :p. Daarom kinderen meepakke mag ni :p. hihi.
@ Strammer : Elke winkel die ik bel is net uitverkocht
Zou er dan zoveel naar nightride kome? :p
@ Nidecker : Da betekend ni da gij 2 jenevers krijgt he.... schandaal :p. Daarom kinderen meepakke mag ni :p. hihi.
@ Strammer : Elke winkel die ik bel is net uitverkocht
Zou er dan zoveel naar nightride kome? :p