21/12/08 Asse (VlBr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

Catwoman wrote:Inderdaad, dit was een prachtig tochtje. Leuke klimmetjes, afdalingen, modder, alles d'r op en d'r aan zoals verwacht.

Een minpuntje ... (ze waren, ons vrouwen , weer vergeten, voor de douchen). Ben dan maar in't kotje van de scheids gesprongen. De match was juist afgefloten toen ik uit de douche kwam. Dus de scheids kon zijn rug zelf maar wassen. :lol:

P.s. Fietsertje Ann, je hebt een prijs gemist.
Onverwacht hebben we een deel van de kleedkamers moeten afstaan aan de plaatselijke voetbalclub. Dinsdag voor onze TT hebben we te horen gekregen dat er een uitgestelde wedstrijd zou plaatsvinden.
Anyway, er was normaal gezien een dameskleedkamer voorzien...
denbever
Mountainbiker

Post by denbever »

MC Jo wrote:We zullen volgend jaar deze rijden!! We waren afgezakt naar Meslin-l'eveque. Amai, wa was da? Na 12 km hadden we misschien toch al volle 2 km off-road, maar dan met heel veel goede wil. Voor de rest beton beton beton. Dan toch maar liever het moddergeploeter van Asse volgend jaar.
Ik heb de eerste 15km van de grote toer in Asse toch ook weinig veld/modder gezien en veel asfalt terwijl er toch wel genoeg alternatieven zijn in die streek denk ik (volledige beklimming van de koereit op den beton was redelijk #-o, terwijl er links zo een mooi boske ligt...). Bevoorradingen daarentegen waren super =D> !
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

denbever wrote:
MC Jo wrote:We zullen volgend jaar deze rijden!! We waren afgezakt naar Meslin-l'eveque. Amai, wa was da? Na 12 km hadden we misschien toch al volle 2 km off-road, maar dan met heel veel goede wil. Voor de rest beton beton beton. Dan toch maar liever het moddergeploeter van Asse volgend jaar.
Ik heb de eerste 15km van de grote toer in Asse toch ook weinig veld/modder gezien en veel asfalt terwijl er toch wel genoeg alternatieven zijn in die streek denk ik (volledige beklimming van de koereit op den beton was redelijk #-o, terwijl er links zo een mooi boske ligt...). Bevoorradingen daarentegen waren super =D> !
ik dacht dat Kartelobos verboden terrein was voor mountainbikes?
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

Inderdaad.
Wij houden dan ook rekening met de beperkingen opgelegd door de officiële instanties.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Dikke proficiat aan de Hopduvels vanwege Straf in Bergaf. Den toer voldeed weer aan al onze verwachtingen: modder, zwaar, hoogtemeters, smalle sporen, goeie organisatie, goeie bevoorrading, goeie uitpijling, knappe valpartijen, mensen met krampen helpen, ... En dit allemaal op vijf kilometer van onze deur. =D> =D> =D>

Het is en blijft de mooiste/zwaarste rit in onze geburen met een leuke sfeer en hete hondjes en leuke après. De moeite weit.

Mojo
Deere Power
Mountainbiker

Post by Deere Power »

ook gefeliciteerd voor de sterke ethiek van de Hopduvels.
Ik heb NIEMAND kunnen omkopen om mij nen tweede hotdog te geven!!!!!!!
de jakke
Mountainbiker

Post by de jakke »

Deere Power wrote:ook gefeliciteerd voor de sterke ethiek van de Hopduvels.
ik ook niet, en ze waren zo goe!
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

de jakke wrote:
Deere Power wrote:ook gefeliciteerd voor de sterke ethiek van de Hopduvels.
ik ook niet, en ze waren zo goe!
Hehe, ik heb er 4 gekregen

op t laatste moesten ze er vanaf

ook nog koffiekoek en pistolet gekregen

ik was zeker en vast voldaan naar huis zelle
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

heeft er soms iemand de track van de langste afstand nog op de pc of in zen gps staan ??

MaC'Red
peter i200
Mountainbiker

Post by peter i200 »

zoiets??

Image[/img]
Post Reply