27/12/08 Oudenaarde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kadeetje
Mountainbiker

27/12/08 Oudenaarde

Post by kadeetje »

VTT VALERIUS DE SAEDELEER
vtt: 42-30-25
kids:15km
inrichting :willen is kunnen maarkedal
sporthal sportkot, sompelstraat 39b
leupegem oudenaarde
42-30-25 -i&s: 8uur30-14 uur
kids:15km/13uur -13.30 START13.30
Zeker een mooi tochtje waar ze me zeker mogen verwachten =D> =D> , is nog niet geopend #-o #-o .Dus bij deze doe ikke da ,
patje en lucien zet de ename maar koud ,tot zaterdag .DIKKE GROETJES KADEETJE :wink: :wink: :wink:
n_biker
Mountainbiker

Post by n_biker »

I'll be there
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Stukje van hun site geplukt:

Het parcours:
42km, Ladeuzepad (betonpad), via het grindpad naar Kerselare (pittige beklimming). via enkele veldwegen terug naar Maarkedal, Spoorwegpad (veld), Stationsberg op, Toveressestraat (veld), Toveressepad, Nukerke dorp, Lindekepad (betonpad), hoevekouter (veld), Nederholbeekpad (klimt van 35 tot 62 meter, betonpad), Taaienberg (van 49 naar 82 meter), via de Kleiberg naar de bevoorrading. Verder via Hof te Fiennestraat, naar de Muziekbosstraat (van 89 » 118 meter), door de Muziekbos (bosweg), naar de Boekzitting (van 97 » 147.5 meter), Pierebos (veldweg) een stuk van het asbestpad, zo naar de Koekamer, Herpelveld (veldweg), Bierveld (veldweg), Onderbossenaar en via het Wolfkenspad en Gansbeekstraat terug. Voor de 42km ongeveer 10 hellingen. Bij goed weer worden er enkele veldwegen extra toegevoegd.

De vaste ingrediënten vd voorgaande jaren.
Van mij mag het vriezen :lol:
Vorig jaar ben ik halverwege het parcours eens gestopt om (thuis) de modder van mijn fiets en die vd metgezellen te spuiten! #-o
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Bij strenge vorst zeker aanwezig bij de buren. Hoe meer vet ik nog kwijt geraak voor het einde van het jaar na zo'n 3 weken inaktiviteit , hoe meer we kunnen feesten. :-D
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Hello,
Zal wss ook aanwezig zijn op deze tocht.
Wel afwachten hoe de beentjes zullen aanvoelen, want rij de dag ervoor in Deinze ook.
Deed de vorige 2 jaar ook mee, schoon tochtje en herinner me dak vorig jaar serieus heb afgezien.
Hebben jullie een 'bewaakte fietsparking' ? Twee jaar geleden werd m'n vriend z'n dure fiets 'gestolen'. Naar ik hoorde gebeurde dat al nog es, dus oppassen geblazen ...
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Normaal gezien zal ik ook van de partij zijn, hopelijk krijg ik wat MC's of/en s-bikers mee, deze nog nooit gereden maar de streek een beetje kennende zal het zeker de moeite zijn. Zo te zien zal er door de vriespartijen niet veel moddervreten bij zijn, we zullen de vaste vork maar thuislaten zeker :roll:
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

Afhankelijk hoe ik mij voel na Deinze, zal het ofwel Oudenaarde ofwel Vlierzele worden.
DERAILLEURKE
Mountainbiker

Post by DERAILLEURKE »

Ik zal er ook zijn. De 26ste Deinze en de 27ste Oudenaarde.

De streek kennende zullen we gene kou hebben.
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

s-biker gert wrote:Normaal gezien zal ik ook van de partij zijn, hopelijk krijg ik wat MC's of/en s-bikers mee, deze nog nooit gereden maar de streek een beetje kennende zal het zeker de moeite zijn. Zo te zien zal er door de vriespartijen niet veel moddervreten bij zijn, we zullen de vaste vork maar thuislaten zeker :roll:
Als ge geen dapperen vindt om in de vrieskou, wat hoogtemeter(kes) af te haspelen, altijd welkom, hé (wij starten rond 9u)! (Al met de nieuwe velo?)
Slissen
Mountainbiker
Location: Merida Matts TFS 900/Shimano XT/Vaste carbon vork/Magura HS33

Post by Slissen »

Ik ga ook proberen aanwezig zijn, afhankelijk van het weer en van hoever ik geraak met den blok.

Grtz Slissen
Post Reply