28/12/08 Gruitrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

wij kome hier ook met een delgatie af. we hebben deze vorig jaar ontdekt en is prachtige tocht.

die zonk daar ben ik vorig jaar bijna over men stuur gegaan. was wel wat techniek voor nodig om daar door te rijden. was een verval van twee met dacht ik en dat maar over ne afstand van 3 meter denk ik.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Ief wrote:wij kome hier ook met een delgatie af. we hebben deze vorig jaar ontdekt en is prachtige tocht.

die zonk.......... was een verval van twee met dacht ik en dat maar over ne afstand van 3 meter denk ik.
Beuuhhh... #-o #-o #-o

Over
Welke ZONK ...... gaat het?
onlijnmagazijn.net
Mountainbiker

Post by onlijnmagazijn.net »

Ik zal er zeker zijn. Woon op 1 km van Nevok :P

Hopelijk zullen de benen goed zijn na Kerstmis.
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

Liberodger wrote:
Ief wrote:wij kome hier ook met een delgatie af. we hebben deze vorig jaar ontdekt en is prachtige tocht.

die zonk.......... was een verval van twee met dacht ik en dat maar over ne afstand van 3 meter denk ik.
Beuuhhh... #-o #-o #-o

Over
Welke ZONK ...... gaat het?
Die achter de voetbal van Opitter op het wedstrijdparcours
pauldekleermaeker
Mountainbiker

Post by pauldekleermaeker »

ik hoop dat het er iets beter bij ligt dan in helchteren want dat was afzien . niet dat ik dat erg vond maar mijn mede rijders wel
Josss
Mountainbiker

Post by Josss »

paukdekleermaeker schreef:
ik hoop dat het er iets beter bij ligt dan in helchteren want dat was afzien . niet dat ik dat erg vond maar mijn mede rijders wel

Het zal er zo goed bijliggen dat ik in de 41 en 56 km een extra heuveltje inlas met panoramisch uitzicht over een (winters) gehucht
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

pauldekleermaeker wrote:ik hoop dat het er iets beter bij ligt dan in helchteren want dat was afzien . niet dat ik dat erg vond maar mijn mede rijders wel
Het gaat er volgens mij perfect bij liggen, het verschil van ondergrond tussen Helchteren en Hechtel was al enorm
door twee dagen zonder regen.
De voorspellingen zijn vanaf nu tot volgende week: zon, zon en nog es zon plus 's nachts vriestemperaturen. Ideaal.
Granny
Mountainbiker

Post by Granny »

Deze tocht is één van mijn favoriten : prachtig gevarieerd parcours, steeds een zeer goede organisatie . ik zal er zijn.
Scott biker
Mountainbiker
Location: Scott 900SL, Scott scale 20, Race bike-Scott CR1 SL, Cross bike-Ridley Xnight,

Post by Scott biker »

Ik zal er ook zijn ben eens benieuwd naar de kleine veranderingen in het parcours.!! tot zondag..
turbotiger
Mountainbiker

Post by turbotiger »

dit laten we aan de wereldburgers !!
Post Reply