21/12/08 Helchteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
GoFast007
Mountainbiker

Onterechte kritiek op de toertocht

Post by GoFast007 »

Ik begrijp de kritiek op de tocht helemaal niet!!!
OK, het parcours lag er extreem vettig bij, maar dit is te wijten aan het slechte weer en niet aan de organisatie.

Ik heb deze tocht de laatste keer ook gereden (toen lag deze er wel goed bij) en zowel toen als gisteren heb ik er enorm van genoten.
Ben gisteren als een van de laatsten vertrokken (waardoor het parcours er helaas niet beter op geworden is), 47km gereden inclusief de Terril en een dikke 3u op de fiets gezeten.

Helaas had ik medium bandjes terwijl een zwaarder profiel toch meer aangewezen was :-D . (maar een beetje schaatsen is ook plezant :-) )
De inrichting voor de pauze's was super met de nodige drankjes en voeding.

OK, de afspuitplaatsen waren misschien iets minder in orde, maar als je je fiets echt schoon wilt krijgen dien je wel wat meer te doen dan rap rap met een hogedrukreiniger er overheen te spuiten.

Conclusie : Super tocht!!! Zeker een topper in Limburg!!
Mij zien ze hier volgende keer ZEKER terug!!

Aan alle klagers : Blijf voortaan lekker in jullie bedje liggen want de tocht van gisteren had bijna alles wat het ECHTE mountainbiken te bieden heeft!!!
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: Onterechte kritiek op de toertocht

Post by Headshot »

GoFast007 wrote:Ik begrijp de kritiek op de tocht helemaal niet!!!
OK, het parcours lag er extreem vettig bij, maar dit is te wijten aan het slechte weer en niet aan de organisatie.

Ik heb deze tocht de laatste keer ook gereden (toen lag deze er wel goed bij) en zowel toen als gisteren heb ik er enorm van genoten.
Ben gisteren als een van de laatsten vertrokken (waardoor het parcours er helaas niet beter op geworden is), 47km gereden inclusief de Terril en een dikke 3u op de fiets gezeten.

Helaas had ik medium bandjes terwijl een zwaarder profiel toch meer aangewezen was :-D . (maar een beetje schaatsen is ook plezant :-) )
De inrichting voor de pauze's was super met de nodige drankjes en voeding.

OK, de afspuitplaatsen waren misschien iets minder in orde, maar als je je fiets echt schoon wilt krijgen dien je wel wat meer te doen dan rap rap met een hogedrukreiniger er overheen te spuiten.

Conclusie : Super tocht!!! Zeker een topper in Limburg!!
Mij zien ze hier volgende keer ZEKER terug!!

Aan alle klagers : Blijf voortaan lekker in jullie bedje liggen want de tocht van gisteren had bijna alles wat het ECHTE mountainbiken te bieden heeft!!!
sebiet krijgt ge nog ruzie met de klagers, en geloof mij, dat zijn er veel hoor!!! #-o
DriesH
Mountainbiker

Post by DriesH »

@ soorce: ondanks het mindere weer en de ruime keuze aan toertochten hadden we toch nog 962 deelnemers, iets minder als andere jaren maar toch ruim voldoende!
Iedereen nog eens heel hard bedankt!!

Hopelijk tot volgend jaar, liefst met warm water.
gtbiker
Mountainbiker
Location: gt avallance sram xo en noname scandium frame sram xo carbon vork

Post by gtbiker »

dat is waar comentaar geven is gemakelijk. maar een douchewagen plaatsen ook. [-o<
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

klaogen en zaogen, ik krijg er stiene kloeten van (quotte : Clement perens) :lol:
Sommige mensen betalen 100 € voor een modderpakking van een uurke, hier 3 euro voor voor ruim 3 uur modderplezier en nog een douchke erbij

Ik was mij altijd thuis, geen probleem juist zoals mijne velo

Ik vond het verschrikkelijk zwaar maar heb er toch van genoten, de Terril niet kunne doen wegens opnieuw problemen met het materiaal(beetje veel modder tussen m'n gerief, denk ik)

En ik was content dat er choco was bij de kerstman (die trouwens perfect van temperatuur was =D> ) want alcoool zou me niet goed bekomen hebben vrees ik, vooral behoefte aan suikers :-D

Vandaag wel pijn aan mijn armen van aan mijn stuur te sleuren
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Neobiker, spookvanhetbos wrote:Blijkbaar is niemand hier en op geen enkele TT in het leger geweest (in de modder een gat graven om een mini-tentje te monteren, koud water om u te wassen in de morgen en in den avond, koud eten, dit tijdens de oefeningen in Vogelsang of Höhne ....). Dat was plezier mannen :wink:
Die hard! Maar goed dat de wereld nog zo een helden als gij kent.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

KoRn wrote:klaogen en zaogen, ik krijg er stiene kloeten van (quotte : Clement perens) :lol:
Sommige mensen betalen 100 € voor een modderpakking van een uurke, hier 3 euro voor voor ruim 3 uur modderplezier en nog een douchke erbij

Ik vond het verschrikkelijk zwaar maar heb er toch van genoten, de Terril niet kunne doen wegens opnieuw problemen met het materiaal(beetje veel modder tussen m'n gerief, denk ik)

En ik was content dat er choco was bij de kerstman (die trouwens perfect van temperatuur was =D> ) want alcoool zou me niet goed bekomen hebben vrees ik, vooral behoefte aan suikers :-D

en kruipt gij dan altijd vuil en vies in de auto, om vervolgens onder het slijk in huis te gaan #-o #-o denk dat mijn vrouwke mij met bike en al aan de deur zet :-? precies den indruk dat sommigen zich schamen om een gezamelijke douche te nemen (warm of koud, haha) :oops:
vanduffel 1
Mountainbiker

Post by vanduffel 1 »

ik vond het een van de meest zalige tochten ooit!
man man slalommen, duikjes naar beneden, klimmen, glijden, terril, vallen, opstaan en volledig leeg zitten.

echt prachtig parcours, ik wist niet dat je dat in midden-limburg kon doen.
vooral de technische stukken waren om duimen en vingers af te likken.
en ja, het was haalbaar zonder af te stappen.

en dan tot slot de druppel op de taart, een lekker borrelke.
het leven op zondag voormiddag kan hemels zijn, zelfs met de poorten drie dagen ervoor al open.

wij komen volgend jaar zeker terug!
merci aan de organisatie, knap gedaan.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

UBO wrote:
Neobiker, spookvanhetbos wrote:Blijkbaar is niemand hier en op geen enkele TT in het leger geweest (in de modder een gat graven om een mini-tentje te monteren, koud water om u te wassen in de morgen en in den avond, koud eten, dit tijdens de oefeningen in Vogelsang of Höhne ....). Dat was plezier mannen :wink:
Die hard! Maar goed dat de wereld nog zo een helden als gij kent.
Ah, een van PEER :-) mijn vrouw is ook een van Peer, van de Molhem..
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

Ghost-biker wrote:
KoRn wrote:klaogen en zaogen, ik krijg er stiene kloeten van (quotte : Clement perens) :lol:

en kruipt gij dan altijd vuil en vies in de auto, om vervolgens onder het slijk in huis te gaan #-o #-o denk dat mijn vrouwke mij met bike en al aan de deur zet :-? precies den indruk dat sommigen zich schamen om een gezamelijke douche te nemen (warm of koud, haha) :oops:
Neenee, ik kleed mij om aan mijn voiture ( een lichte vracht, daar mag wel wat aan vuil worden, kuisen we er daana wel af), ik doe een ouwe training aan en bol naar huis of we drinken nog ergens ene, en nope, niks met schamen te maken, douche mij al jaren gezamelijk, ik vind dat gewoon makkelijker.
Post Reply