Hemd wrote:Zal me er es optoeleggen op een keer...maar die kleuren ...blauw en geel....daar loop ik al gelijk op vast.
Fluogeel en cyaan of turkwaas gebruiken, da's de extravagante forumversie!
Post by El Perro Diablo »
Hemd wrote:Zal me er es optoeleggen op een keer...maar die kleuren ...blauw en geel....daar loop ik al gelijk op vast.
Post by Sunn Xtreme »
AGU is niet italiaansXes wrote:Agu doet dit ook ... en die kledij komt uit Italië en dus van betere kwaliteit dan bijvoorbeeld Bioracer (die dan weer goedkoper zijn natuurlijk)
Kan je gewoon naar informeren bij je LBS.
Ik zeg ook niet dat het italiaans is, maar de kledij wordt wel in Italië gemaakt. een groot deel van de collectie alsook de teamkledij komt uit een italiaanse fabriek.sunn xtreme wrote:AGU is niet italiaansXes wrote:Agu doet dit ook ... en die kledij komt uit Italië en dus van betere kwaliteit dan bijvoorbeeld Bioracer (die dan weer goedkoper zijn natuurlijk)
Kan je gewoon naar informeren bij je LBS.de oorsprong bevind zich in Nederland, was daar ook allereerst te verkrijgen en is daar ook groot geworden.
ze richten zich vooral op de markt in de lage landen.
kwalitatief zouden ze niet opkunnen tegen al dat italiaans geweld, aldus houden ze hun prijzen ook wat lager.
Post by le prépareur »
Post by Sunn Xtreme »
Klinkt heel interessant, ook op de website. Alleen is er geen Belgische versie. Kan het in België alleen telefonisch met Tim Meeusen? Zou je in dat geval de contactgegevens eens kunnen doorgeven? Merci!le prépareur wrote:Hey gasten,
Die kledij waarover de doctor het had is Champion-System. De importeur in Belgie is Tim Meeusen. En inderdaad het is Amerikaanse topkwaliteit voor een zacht prijsje. Iets anders dan onze Belgische rommel.
Afgewerkt tot in detail, alle mogelijke kleurstellingen zonder meerprijs in digitale druk en geen ambetante etiketjes in de kraag meer die toch altijd alleen maar krassen maken in de nek. En zeempjes om U tegen te zeggen. En de pasvorm is beter dan assos, zonder zever. En neen, dit is geen sluikreclame, want heb met die amerikanen niks te maken, maar was gewoon onder de indruk van die kleding voor die prijs!
Als ge de nummer moet hebben zwier ik heb wel op de site. Heb er al mijn kledij besteld voor komend seizoen. Kies voor beste prijs kwaliteitsverhouding en daarmee heb ik zeker voor de beste optie gekozen.
Post by redbulljurgen »
Post by redbulljurgen »
Wij leveren vanaf 5 stuks..sunn xtreme wrote:uit ervaring weet ik dat de meesten kleine aantallen gewoon niet doen.
de meesten vragen minimum afname 20 stuks (20 st. PER TYPE KLEDIGNSTUK !! bv 20 korte mouw e 20 lange mouw truitje etc...)
voor kleine vlubs en /of prive sponsors van enkele renners is dat allesbehalve haalbaar.
degenen die daar veel minder problemen rond maken EN democratische prijzen hebben zijn oa DeGeest sport, Nico Sport,Rogelli, en nog enkele anderen.
nog anderen doen bv vanaf 12stuks per kledingdeel (voor kleine clubs dan) maar zijn hoe dan ook duur. prijsvergelijk in grote aantallen zijn ze dat zelfs nog altijd.
om een producent te vinden die kleine(re) aantallen doet EN deftige prijzen hanteert... is het een tijd zoeken.
als men afkomt met 70-80e voor een koersbroek met bretellen en een gewone doorsnee zeemvel, is dat duur hoe dan ook.
ook de prijzen die ze hanteren voor grafisch ontwerp (als zij de tekening moeten uitwerken) kunnen enorm verschillen tussen de producenten.
zo zijn er die 100-120e per ontwerp / model vragen, anderen bijna de helft.
qua kwaliteit is er ook verschil.
je hebt de klassieke productie, die uiteraard een wat langere levertijd nodig heeft. Veelaal zit je hier met een goede kwaliteit, op termijn vertoont ze weinig slijtage en kleurverlies.
dan heb je nog de digitale druk. bedoelt voor snellere levering, kleine oplages, etc... kwaliteit is wat minder en de kleuren etc zijn minder resistent. dit is wel goedkoper in productie en sneller leverbaar.
wat leveringstermijnen betreft :
snelle levering bestaat niet !
het varieert vanaf 6 weken (als je geluk hebt) tot 3 maanden.
dit is ook een reden waarom clubs kort na het seizoen, voor het einde van het jaar alles voor het komende seizoen willen rondhebben en ze reeds dan al de bestellingen kunnen plaatsen.... om ze alsnog met zekerheid tijdig te hebben.
er is maar 1 raad in dit soort dingen !!!!!
informeren...informeren...informeren...informeren.....
en als je een selectie hebt gemaakt, is een gesprek ter plaatse nooit slecht om de ideeen finaal uiteen te zetten en of ze haalbaar zijn. en je komt zo veel meer te weten dan een mailtje of een fax/telefoon.