De start is om 13u15.
In de boxen uiterlijk 13u05.
Beachrace Vosseslag - De Haan 21/12/2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- coast rider
- Mountainbiker
Bedankt aan pillen jelle nr 238 om mijn dochter aan te rijden zonder je maar te excuseren of zelfs maar even te vragen of ze wel ok is Was het jou dit waard om het parcours af te snijden een kortere weg te nemen en zo andere mensen in gevaar te brengen en dan vlug haar muts die tussen zijn wiel gedraaid was aan iemand anders te geven om zo vlug de benen te nemen Ik vraag mij af hoeveel plaatsen hij daarmee gewonnen heeft
- pearl jam
- Mountainbiker
Ik heb daar weinig last van gehad. Wat was er dan zo chaotisch....het stropt overal wel ne keer tijdens de 1ste ronde. In Blankenberge is dat aan de trap, in Bredene was dat net voor de brug in Vosseslag, in Oostende was dat ad 1ste loopstrook.SNO wrote:en nog meer chaos aan het (1ste) keerpunt in Bredene ...
De start was wel een nerveuze bedoening. Nadar afsluitingen waren te kort. De organisatoren zochten wel narigheid als je iedereen uit die nadarzone laat.
Voor de rest een prachtig tochtje met enkele zééééér lastige passages en voor mij was het de zwaarste rit vd 4 die we al gehad hebben.