ijskoude tenen
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- koerserke92
- Mountainbiker
Post by koerserke92 »
ik had dat probleem ook in de zomer met kouden voeten. Ik heb me toen laten meten bij bullen en die heeft m'n plaatjes anders gezet sins dien geen last meer van. Hij zei ook als het bleef duren dat ik specialized zolen moest kopen
Ik heb het hele topic niet overlopen, weet dus niet of ik in herhaling val. Ik heb heel mijn leven last gehad van ijskoude handen en tenen. 10-tallen huis-, tuin- en keukenmiddeltjes geprobeerd. telkens met geen of weinig resultaat. Gevolg : fietsen rond of onder het vriespunt was zelden een pretje. Om te kunnen blijven werken moest ik zelfs regelmatig mijn handen en voeten gaan opwarmen, om de pijn weg te krijgen ... voor een tjdje.
3 jaar geleden ben ik naar de dokter gestapt, en hij schreef me een bloedvaat-verwijdend middel voor (tegen hoge bloeddruk), dat ik enkel in de koude periodes inneem. Voor de medici : Adalat Oros 30 (nifedepine).
Ik heb er geen enkel nadeel van, alleen is er na al die jaren een nieuwe wereld voor me opengegaan : GEDAAN MET KOUDE VOETEN EN HANDEN, en in de winter weer plezier in het fietsen.
Of het jullie specifiek probleem kan oplossen, weet ik niet, maar een bezoek aan de dokter met mijn verhaal kan jullie misschien toch helpen.
3 jaar geleden ben ik naar de dokter gestapt, en hij schreef me een bloedvaat-verwijdend middel voor (tegen hoge bloeddruk), dat ik enkel in de koude periodes inneem. Voor de medici : Adalat Oros 30 (nifedepine).
Ik heb er geen enkel nadeel van, alleen is er na al die jaren een nieuwe wereld voor me opengegaan : GEDAAN MET KOUDE VOETEN EN HANDEN, en in de winter weer plezier in het fietsen.
Of het jullie specifiek probleem kan oplossen, weet ik niet, maar een bezoek aan de dokter met mijn verhaal kan jullie misschien toch helpen.
-
R1Phrankey
- Mountainbiker
Post by R1Phrankey »
hmm, kan voordeliger.Noobie wrote:Net gevonden. Lijkt mij een scherpe prijs voor die Northwave Celsius.
http://www.evanscycles.com/categories/c ... nter-shoes
kijk eens op de kerstflyer van Hopmans!
http://www.hopmansfietsgigant.nl/downlo ... 108web.pdf