Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Groepje voor morgen, zondag 21/12/08 in Nieuwmoer:

rudie
nidecker
StrammerMax

Start om 9.00 u ter plaatse.
Hopelijk is 't morgen beter weer dan vandaag!

Ben vandaag niet gaan rijden in Achel wegens personeelsfeest gisterenavond :drunk: , laat in bed, te slecht weer (wat me anders wel niet thuishoudt) en ik wil fris zijn voor morgen, anders mag ik nadien misschien niet meer met die mannen mee!
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Trotsebelg wrote:Laat hem mar goe afzien he decker ;-).
Awel, dat viel nog best mee! Alhoewel ik het toch wel voel nu, ondanks het feit dat we achteraf gezien toch een lager gemiddelde hadden dan dat ik vermoedde. Maar dat is het minste van m'n zorgen! Ik heb me geamuseerd daar in Nieuwmoer en het was plezant om kennis te maken met nidecker en een tweede keer met rudie te rijden. Hij rijdt al een pak beter dan een paar weken geleden. Als die twee hun conditie nog beter op peil krijgen word ik binnenkort de kluns van den hoop! Dus 't wordt tijd dat gij eens meegaat hé Trotsebelg, dat wij eens kunnen zien hoe dat gij rijdt! Mijn verslagje van de rit kan je hier lezen. Bedankt nidecker dat je me thuis bent komen ophalen. Ik hoop van gauw nog eens met jullie samen te kunnen gaan rijden. En nu hop naar de veelbelovende Cafédepapegaaibiketeamnightbike waar nidecker en ik van plan zijn naartoe te komen! Groeten.

StrammerMax
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Awel ik zal in het jeneverstandje staan voor olle na de rit het jeneverke te overhandigen wss ;-). OM 10u moet k wel ff 50% van den toer gan doen voor te checken of er geen gewonden onderweg liggen ;-).

En ik rij ni goe zene. Dus moet gene schrik hebben. Tis voort plezier bij mij ;-).

Groetjes.

Tot vrijdag!. (van 's morgens zal ik al in men pakske ant crosse zen :p)
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Het was me een waar genoegen om met jullie mee te rijden, mijn conditie is niet meer wat het was, zeker de laatste 15 kilimeter. Maar dat kan verandern. Voor de avond tocht verheug ik me al, heb juist mijn batterij lader van mijn lampen boven gehaalt. Nu nog mijn fiets kuizen en alles klaar maken. Bij

Bij mij is ook voor het plezier en niet voor de snelheid, dan zie je nog iets van de omgeving. :lol:

Hou je jenever maar klaar, ik hoop dat het goede is.

Tot dan
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Khoop het zelf ook. Want staan wss nen tijd in het kraampje als ze onderbemand zijn ;-).
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Trotsebelg wrote:Khoop het zelf ook. Want staan wss nen tijd in het kraampje (jenever n.v.d.r.) als ze onderbemand zijn ;-).
Om 10 u moet k wel ff 50% van den toer gan doen voor te checken of er geen gewonden onderweg liggen.
Denken jullie wat ik denk? Den Belg hoopt op onderbemanning! Dat gaat daar verkeerd aflopen in dat kraampje! #-o[-X Nidecker, ik denk dat wij zo rond 11 u best ff die 50% nog eens overdoen om te zien waar den Belg ergens ligt! :drunk: :lol:

Goed nieuws! Terwijl ik dit hier aan 't schrijven was ging de bel! Mijn nightbikeflashyfietslampen zijn gearriveerd uit Duitsland met een courierdienst! Seffens de gebruiksaanwijzing eens lezen en laten opladen! Ben benieuwd voor de vrijdag. De spanning stijgt.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Lol :p. Ik heb aan men eigen beloofd gene druppel aan te raken voor 22.00. Ni da da ga lukken. Maar moet toch verantwoordelijk over komen he ;-).

Merci da ge mij dan komt zoeken he :D

En zie het er go eruit. ZEn opt net ant zoeken voor 1. Want kan ni online bestellen :(. Dus ant zoeken naar ne winkel in geburen da da eventueel heeft.

Spanning is idd enorm. Khoop echt da alles netjes loopt.
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Trotseberg

Ik ga waarschijnlijk tussen kerst en nieuwjaar naar duitsland naar bonn.
http://www.bike-discount.de/, misschien kan ik dan een meebrengen. Je ziet maar.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Zou niet slecht zijn. Is dat mijn nieuwjaarsgeschenk? :p.
Laat me anders 2 dage op voorhand nog iets weten als je vertrekt. Of als je vrijdag komt spreken we er wel is over. Ivm het geld he ;-). Ge kent da.

Alvast merci.

Gr
rudie
Mountainbiker

Post by rudie »

Ik heb mijn ook zeker en vast geamuseerd in kalmthout(nieuwmoer). Ook weer plezant om met paul mee te rijden en met de nidecker kennis te maken.Alleen naar huiswaarts pech gehad.In achterbroek kwam een auto achteruitgereden van de werf moeten uitwijken naar links, maar achter mijn was er ook een fietser en die heeft mijn achterwiel geraakt. Heeft daar een tuimeling gemaakt .Zag er niet goed uit had veel last van zijn schouders. De ziekenwagen is gekomen en zijn er mee naar het ziekenhuis gereden.Heb ook een verklaring moeten afleggen bij de politie zelf een ademtest moeten afleggen. Er is een pv van gemaakt.Ik kon niet meer verder met mijn fiets naar huis rijden achterwiel zat vast. Heb dit aangegeven aan mijn verzekering.Vandaag naar de fietsenmaker geweest voor een bestek te maken ,en nu maar afwachten hoe lang ik zonder fiets zal zitten.
Post Reply