21/12/08 Asse (VlBr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

Catwoman : was het de moeite geweest om te blijven ? Wist trouwens niet dat je aanwezig moest zijn. Dus mensen die om 12.30 nog op het parcours zaten, krijgen gewoon geen kans om een prijs te hebben ! ! !
Dit was wat mij betreft niet het geval maar aan dergelijk systeem klopt iets niet. Een andere biker zal er dan wel tevreden mee zijn , hoop ik.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

modderbaantjes, weinig techische stukses. Weinig klimmekes. Sobere maar correcte bevoorrading. Afspuitstand was motiverend om zo rap mogelijk naar huis te rijden :wink:
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

J.E. wrote:modderbaantjes, weinig techische stukses. Weinig klimmekes. Sobere maar correcte bevoorrading. Afspuitstand was motiverend om zo rap mogelijk naar huis te rijden :wink:
Regen + aarde = modder. Je kan 50000 jaar wachten, misschien zijn de heuvels dan bergen geworden.
Prachtig parcour hopduvels, en ja de afspuitstand, jullie houden het wettelijk met een kraan en een teller... =P~
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

Dikke merci aan de ongeveer 1300 moedigen die vanmorgen onze tracks onder de wielen hebben gekregen. Dit jaar was het wel heavy blijkbaar :wink:

Aangaande de afspuitstand > blijkbaar hanteert de brandweer een nieuwe regeling betreffende het al dan niet toekennen van voldoende druk op ons aftakpunt voor de bikewash. Helaas konden we er dit jaar niets meer aan veranderen, voor '09 zoeken we een oplossing.

Aangaande de "correcte maar povere" bevoorrading (volgens bovenstaand forumlid) :
[img][img]http://img136.imageshack.us/img136/6184/dsc7752pg8.th.jpg[/img][/img]

#-o dus volgens mijn bescheiden mening...

Tot volgend jaar !
de jakke
Mountainbiker

Post by de jakke »

bevoorrading was meer dan voldoende hoor, bikewash hebben we overgeslagen, stond wat veel volk.

1300 aanwezigen is een mooi aantal hé :-)

veel nieuwe baantjes leren kennen in en om Asse, of ik ze nog ga terugvinden is iets anders :-)
tom69
Mountainbiker

mtb asse

Post by tom69 »

knappe omgeving en overzichtelijke bepeiling.
vettig parcourke, denk dat ik superbenen had vandaag want mocht zelfs nog iets technischer zijn.
bevoorrading en apres was schitterend.
minpuntje ook druk op afspuitstand.(maak toch al een afspraak voor 2009)
Last edited by tom69 on Sun 21 Dec 2008 21:18, edited 1 time in total.
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

heb een groot deel van het parcours de zaterdag gedaan, zondag andere oorden opgezocht, maar idd zwaar, iets andere indeling dan vorig jaar en gaf in asbeek en rond de morette meer interval, zeker met de singlespeed

afwachten met de spoorvorming nu men pooltemperatuurtjes voorspelt voor het einde van de week.
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

pacer wrote:afwachten met de spoorvorming nu men pooltemperatuurtjes voorspelt voor het einde van de week.
Dat kan voor akelige taferelen zorgen
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Dit was een leuk tochtje deze morgen :wink: .
Lekker vettig, maar toch berijdbaar :-) . Laatste km op mijn gezicht gegaan, maar zonder erg #-o .
Ideaal weertje om te biken :P !
Prachtige bevoorrading, maar mocht wel op een andere lokatie staan (te druk, te modderig!) #-o .
Afspuitstand ook overgeslaan wegens teveel volk [-X .
Douches ook overgeslaan wegens te weinig water en té koud, brrr) [-X . Après ook overgeslaan wegens te lang wachten op drank, sorry Hoppies! [-X

Toch proficiat met die 1300 inschrijvingen. Stel dat die allemaal onder de douches moesten! Man,man,man ... miserie!!! =P~
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

We zullen volgend jaar deze rijden!! We waren afgezakt naar Meslin-l'eveque. Amai, wa was da? Na 12 km hadden we misschien toch al volle 2 km off-road, maar dan met heel veel goede wil. Voor de rest beton beton beton. Dan toch maar liever het moddergeploeter van Asse volgend jaar.
Na 12 km heb ik er de brui moeten aan geven, want nadat ik mijn band had gerepareerd, was mijn achterversnellignskabel naar de vaantjes. Nog 12 km op groot verzet mogen naar de start rijden!! Dat maakte het toch nog een beetke zwaar!!!
Post Reply