27/12/08 Neerpelt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Dit schreef ik vorig jaar in mijn bike-dagboek. Ik was toen nog niet actief op dit forum. Drie dagen later heb ik me geregistreerd.pacer wrote:de moeite om van het brusselse af te komen?!
"Toertocht (40 km) van SV Herkol (voetbalploeg) te Neerpelt. Vlak, maar weinig asfalt, veel singletracks door de bossen. Ik raakte moeilijk vooruit door de zompige ondergrond (ontdooiend slijk) en de scherpe wind. Gelukkig geen last gehad van de koude. Somber weer. Verzorgde organisatie. "Tot volgend jaar", zei de man van de bewaakte fietsparking die me m'n fiets teruggaf! Volgend jaar, dat is op zaterdag 27 december 2008."
Verder kan ik me er weinig van herinneren. Ik denk dat men in het centrum ergens een brug van een autoweg onderdoor moest aan een spoorweg. Ik moest toen wat zoeken aan een bocht op een hoofdbaan in 't centrum van Neerpelt.
Misschien kom ik vanuit Antwerpen naar ginder. Dichterbij is er niks die dag. Ik kom liever naar Limburg biken dan in de Vlaanders. En blijkbaar was 't in 't bos! Dus 't kan niet slecht geweest zijn.
Organitatie zelf is een voetbalclub, daarvan gaat ge niemand vinden op dit forum.rendier wrote:hoe nat das daar tog zandgrond is de toer al uitgepijlt dan kunnen de mannen van de organisatie tog iets meer vertellen ik dacht dat die kanten altijd droog was zou graag meer info weten van de organisatie
Ik voetbal bij esperanza neerpelt( een ploeg die samenwerkt met herkol)Gf biker wrote:Organitatie zelf is een voetbalclub, daarvan gaat ge niemand vinden op dit forum.rendier wrote:hoe nat das daar tog zandgrond is de toer al uitgepijlt dan kunnen de mannen van de organisatie tog iets meer vertellen ik dacht dat die kanten altijd droog was zou graag meer info weten van de organisatieIk woon er in de buurt, en waar de tocht langskomt is niet alleen zandgrond hoor. Daar zitten serieuse baggerstukken stukken. Maar zoals gezegd, er word vorst voorspeld, dan zit het wel snor.
'K wil wel gaan maar alleen heb je er ook niks aan ofwel??
- toon pertetotal
- Mountainbiker
Post by toon pertetotal »
Na een kleine medische ingreep tussen de benen(geboortebeperking
) lijkt dit het ideale tochtje om te kijken als het gehobbel terug gaat.
Om 13u staan er 4 ptc-ers aan de start.
Hopelijk lukt het om de grote toer uit te rijden dan zijn we terug vertrokken.
Om 13u staan er 4 ptc-ers aan de start.
Hopelijk lukt het om de grote toer uit te rijden dan zijn we terug vertrokken.