21/12/08 Helchteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

wat was me dat, baggeren van begin tot einde #-o het enigste deel dat vlot berijdbaar was was de terril, hier overal vlot bovengekomen :-D , maar de uitpijling en de dubbele bevoorrading waren weer ok. afspuitstand was anders maar matig.
maar het zal in ieder geval de laatste keer geweest zijn dat ik deze TT gereden heb. Heb hem reeds verscheidene malen gereden maar achteraf bij het omkleden steeds een ijskoude douche gekregen [-X [-X Dit probleem is geweten bij de organisatoren en het is een kwestie van willen om hier bijvoorbeeld een douchewagen te plaatsen. Sorry kerels, maar het is nu aan jullie.. [-o<
walter 123
Mountainbiker

Post by walter 123 »

Dat was inderdaad een vetig ritje ik heb nog nooit zo een laag gemiddelde gereden 16.30 km op de 53 km ik had er trouwens 55 km maar ben dan ook verkeerd gereden aan dat kotteke op ne berg ipv links aan te houden ben daar terug naar onder gereden tegen dat ik door had dat ik verkeerd zat was ik natuurlijk al een stuk verder , dat is de kloterij als je de streek niet kent .
al bij al ben ik toch content dat ik geweest ben , ene ne keer werken op de fiets dat kan geen kwaad .
Van douche en fiets afspuiten daar heb ik geen last van dat doe ik thuis .
zolang de uitpijling en de bevooraading in orde is, is het voor mij ok !
en dat daar was niets op aan te merken .
mtbikerke
Mountainbiker
Location: Liteville 301/Venge Pro/Roubaix S-Works/Rocky Mountain Vertex en Instinct

Post by mtbikerke »

Mooie rit ondanks het vele baggeren ;-) Van mij mag men het budget van de kerstman volgende keer aan een betere afspuitstand spenderen! :-?
gtbiker
Mountainbiker
Location: gt avallance sram xo en noname scandium frame sram xo carbon vork

Post by gtbiker »

dit was weer eens een echte baggertocht met nen bangelijke teril der in :-D maar met alle wil van de wereld ik rijd deze tt nooit meer [-X om het feit weer ijskoude douches! sorry naar mijn inziens is deze organisatie te lui er iets aan te doen. mits dat dit al jaren een probleem is #-o #-o #-o [-o<
thompson ryder
Mountainbiker

Post by thompson ryder »

Uiterraard, twas baggeren baggeren en nog's baggeren.
Kheb het mij niet beklaagd.
eigen tempo blijven rijden en tlukt wel. :bounce: :bounce: :bounce:
en da gemiddelde van 16.9 op 42 km vind ik nog nie zo slecht voor zo'n baggertochtje.
Ja en die 2 technische stukjes hadden ze beter; nog vettiger genoemd ipv technisch.
Voor de rest was alles oké
van de douches heb ik geen last. Kwas mij thuis
viper2
Mountainbiker

Post by viper2 »

De tocht was goed uitgepijld. De bevoorrading was zeer degelijk.

Enkel zonde dat de organisatie het niet de moeite vindt om iets te doen aan de douches. Dit is voor mij 1 van de belangrijkste punten die tijdens een winter tocht in orde moet zijn. Zonde dat jullie hier vorig jaar een steek hebben laten vallen en dit jaar weer.
DriesH
Mountainbiker

Post by DriesH »

Iedereen bedankt om te komen bike, ook in deze omstandigheden.
Tot gisterenmiddag lag de tocht er echt nog goed bij, maar zij die in Limburg wonen weten het wel. Vanaf zaterdagmiddag tot een stuk in de nacht heeft het hier onophoudend geregent, vandaar de zware en lastige omstandigheden.

Wat de douches betreft: wij organiseren onze tocht met vertrekpunt op de school, wij huren de zaal, kleedkamers en douches ook maar van de school. Elk jaar geven wij door dat er klachten zijn over het koude water, maar blijkbaar vind de school het niet belangrijk genoeg om daar wijzigingen in aan te brengen. Hun waterverbruik ligt uiteraard niet zo hoog als dat van ons tijdens de tocht!
Vanwege de gunstige ligging en andere voordelen, blijft deze locatie toch onze voorkeur dragen. Ook wij staan machteloos tegen het doucheprobleem.

Hopelijk kunnen we op jullie symphatie rekenen, het is altijd makkelijk om kritiek te geven!
Af en toe eens een complimentje wordt ook geapprecieerd, vele mensen hebben er veel tijd en moeite ingestoken om jullie een mooie tocht aan te bieden!
gertt2005
Mountainbiker

Post by gertt2005 »

Inderdaad, veel modder, erg technisch, schuiven en vroeten,... echt MTB werk... en ik was mij thuis. Tot volgend jaar en bedankt voor de mooie zware tocht. =D> =D> =D>
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Het lag er inderdaad vettig bij, maar wie heeft het weer in de hand??

De bevoorrading op zich vond ik geslaagd, alleen die 2 vuren die ze daar gemaakt hadden #-o

Maar dan:
Op een 8tal km van het einde, ineens een stuk zonder pijlen. En dan juist op een punt waar je alle kanten uitkon (gepikt, of geen gehangen?). Gelukkig kwam ik een groepje tegen dat de weg wist, anders was daar nu misschien nog aan't rondtoeren.
Toen we eindelijk binnenkwamen, moest al die modder van de fiets met afspuitstand van Jan mijn kl*ten.

En de douches, tja, ik was me thuis maar vind dit wel een belangrijk punt. Zeker in de winter.

@DriesH: Het is inderdaad makkelijk om alleen kritiek te geven. Maar misschien, om nog genoeg volk te lokken in de komende jaren, toch maar proberen om een oplossing te zoeken voor de bekende problemen. Beschouw dit dan misschien als opbouwende kritiek.

Voor mij blijft het heel waarschijnlijk bij deze ene keer.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Aan allen die klagen over een warme douche, dit even lezen:
Ik kom uit de duiksport (20 jaar) waar we in het begin een natpak (wetsuit) hadden en waar maar in de winter plassen en steengroeve met een temp. van onder de 4 en 3 en 2 graden te bedoken waren, of den Oosterschelde... en zie daar :( .... geen warm water om ons piep-piek-klein piemelke op te warmen)... :-?
Dat piemelke hangt nu nog aan mijn lichaam...eventjes afzien kan gienen kwaad...
Post Reply