But a dirty mind, is a joy for ever.Mister T. wrote:great minds think alikeHemd wrote: je weet wel wat ik wil zeggen denk ik.
Nieuwe winkel Van Eyck
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Voor bepaalde zaken zoals kledij kan het best handig zijn om een ruime keuze te hebben.Hemd wrote:De groten worden groter en de kleinen worden kleiner.
Een lbs heeft meestal maar een beperktere keuze.
Alles heeft z'n voor- en z'n nadelen.
- Mister T.
- Mountainbiker
Re: Nieuwe winkel Van Eyck
Fietsateljee Dupont zal vooral zijn peren zien. Is in dezelfde straat, hetzij aan de andere kant van de Ring rond Kortrijk...Ridley Rijder wrote:Ik denk dat vooral Capino en Fietsateljee Dupont getroffen zullen worden door de concurrentiestrijd.
Spijtig, maar that's life vrees ik...
Re: Nieuwe winkel Van Eyck
Het zou de andere kant van de ring worden. in Wevelgem dusMister T. wrote:Fietsateljee Dupont zal vooral zijn peren zien. Is in dezelfde straat, hetzij aan de andere kant van de Ring rond Kortrijk...Ridley Rijder wrote:Ik denk dat vooral Capino en Fietsateljee Dupont getroffen zullen worden door de concurrentiestrijd.
Spijtig, maar that's life vrees ik...