We kunnen hier nog 100 pag. over typen... en gaat het iets oplossen??
Eigenlijk gaat het toch maar om één ding: het plezier om het fietske vuil te maken!
Zouden ze bij de afspuitstanden eens geen plakaatje zetten..
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- bumble bee
- Mountainbiker
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Neen! Want dan zijn we weer bij AF! Het was net omdat er mensen kou hadden dat deze discussie op gang gekomen is! En koud en nat samen is nog erger!JurgenG wrote:Daar is een oplossing voor: KOUD waternebraz M/30j. wrote:Bresciani wrote:Allee mannen,
Jullie kruipen toch ook in den douche na uw rit...![]()
Ssssssssssssstt! Dat is voer voor de volgende discutie.
Ik vind dat er sommigen te lang onder.......![]()
![]()
Het is zoals Tolueen schreef: het wordt tijd dat we nog eens kunnen gaan biken! Dan hebben we minder tijd om te zeveren!
- reeb van tsreeb
- Mountainbiker
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Je kan zo over alles zagen en klagen é.
Dat het iets langer duurt, heb ik niet echt een probleem mee, wat minder leuk is, is dat sommige mensen alleen kijken naar hun fiets, en soms helemaal niet waar de straal nog zo al spuit.
Die draaien zich, met spuit en dan ben je ook gewassen
Dat het iets langer duurt, heb ik niet echt een probleem mee, wat minder leuk is, is dat sommige mensen alleen kijken naar hun fiets, en soms helemaal niet waar de straal nog zo al spuit.
Die draaien zich, met spuit en dan ben je ook gewassen
Ik heb nen hele grote plastiek in mijne auto liggen.Als er dan teveel volk is,dan kan hij vol modder in mijne wagen zonder erg(wat nie wil zeggen dat ik hem niet liever ter plaatse afkuis)
Moet wel zeggen dat sommigen wel overdrijven.Nen fiets afspuiten(zelfs helemaal proper)duurt niet langer dan 3 min. ,en het blijft ook wel een beetje waterverspilling
,dus liefst niet te lang.
Moet wel zeggen dat sommigen wel overdrijven.Nen fiets afspuiten(zelfs helemaal proper)duurt niet langer dan 3 min. ,en het blijft ook wel een beetje waterverspilling