Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ja mannen, ik ga ook moeten passen voor de zondag, de madammen hebben morgenavond iets gepland en het zal niet al te vroeg worden vrees ik. Zal voor volgende week zijn. Morgen gaan we dan naar Haaltert.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

blade wrote:
VTom wrote:Hey guys tijdje geleden hé, heb enkele drukke weekends achter de rug en ben nu eindelijk van mijn verkoudheid vanaf, dus tijd om weer eens op de bike te zitten :bounce:
Waarschijnlijk zaterdag of zondag de rit van buslot gaan rijden, indien er nog mensen zijn die graag meegaan...let it know. :wink:
ik denk dat ge eens moet lezen wat er hier op staat [-X volgens dat ik weet zullen we toch met ne man of :roll: 8 :oops: allee volgens ik hier lees en gehoord heb :wink: dus normaal toch al met 7man ,juist een uur jongens [-o< gunter rond wat uur bij jij bij mij :roll:
Ik zal rond kwart na 8 bij u zijn :bounce:

Tot zondag en de beentjes kriebelen al zelle :lol:

Iedereen een goed bikeweekend toegewenst =D>
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ja boys !

Ze hebben hun best gedaan van Buslot ! Vanmorgen de pijltjes gevolgd met Glen en Tom en =D> Enkele nieuwe baantjes leren kennen en me dunkt dat ze in de regio van Schoonaarde / Gijzegem een pak meer offroad hebben gestoken tegenover vorig jaar =D> .

Het parcours lag door de vrieskou zeer hard, het was bijgevolg goed te rijden. Laatste stukje aan Desso hebben we deze keer niet meer gereden en we zijn via 't saske terug naar huis gebold ... 53km op de teller.

Ik heb er van genoten maar een TT is véél leuker !

Allé ik ga me gaan klaarmaken voor ne vermoedelijk zatte avond :-( #-o

Hopelijk tot volgende week ... weet niet wanneer ik kan maar ik laat 't wel nog weten .... madam heeft al allerlei plannen naar 't schijnt :evil:

Have fun morgen ... als ik de tijd vind kom ik wel tegen de middag eens effe naar de kantine van moerstraat om goeiendag te komen zeggen :wink:
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

Schoon ritje vandaag bij den buslot, had eerst afgesproken met ne maat om nekeer samen te rijden, ma dat ging echt traag, dan maar met men broer meegereden en dat ging dan weer te snel #-o . Moraal van het verhaal; als ge kunt mee rijden met de deiremondse bikers, ALTIJD doen! Kwas veel te laat weg ook vandaag, wel de 55 km plus op en af naar huis is samen 65 km op de teller. de beentjes zijn niet zo goed de laatste weken dus kheb werk aan de winkel :-? . Volgende week ben ik er niet, kdoe men favoriete wedstrijd niet zelf mee deze keer maar kben coach.
grtz
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Was gisteren wel heel snel terug van Haaltert stond hier al terug om 12u15 terwijl ik toch pas hier vertrokken ben om 8u30.

Het was 46km en stond op 2u05' al terug aan de startplaats. Dit kwam door de steenhard bevroren ondergrond maar ook door de talrijk aanwezige asfaltstroken. Ze konden daar veel meer uit de streek halen.

Wie gaat er volgende week zaterdag naar Wachtebeke? Zondag kan ik niet gaan.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ja ik vond het ook wel een mooi tochtje in de moerstraat toch redelijk zwaar vond ik ,we waren met 6 man vertrokken en allen waren toch wel blij toen we er waren #-o Al vond ik me vandaag sinds lang een supperdag hebben had ik ook niks meer over ze de beentjes waren op #-o nog een geluk dat ze de zavelputten en da stuk naast den desso er ni ingestoken hadden :lol:

Den Davy en de Geert trokken nogal door ze in het begin amai mijn gat , bedankt mannen twas is leuk met jullie er bij :wink:

Allè met 62 km op den teller en een gemiddeld van 19.73 toch weer een geslaagd mtb weekend gehad =D> =D>

thx mannen

Wij gaan naar Asse geloof ik de zondag
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Vandaag gereden in Tervuren, was sjieke rit zenne amaai =D>
650 hm op 49km.En niet te vettig een paar sjieke afdalingskes een goede training voor asse zondag =D>
Hopelijk de benen ook zo goed als vandaag hé [-o<
zondag ben ik present hé mannen, wel niet echt mijn ding met die sporen daar. We zien wel hé.................Tot zondag mannen
blade
Mountainbiker

Post by blade »

tja ik zeg eerlijk voor mij was het genoeg die 60 van de zondag [-X amai mijn 2billen en ik had niet gedacht die 60 uit te rijden :oops: want in het begin redelijk goe doorrijden =D> dus dat 60 volhouden [-o< maar het is toch goe gelukt,allee de zondag dan in asse en dat is normaal goe zwaar [-o< allee de vorige jaren toch :lol:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Vandaag Wachtebeke gereden, was een mooie toch misschien soms iets te veel baan, maar die baggerstroken die er soms in zaten compenseerden dit ruimschoots. Zeer goede organisatie ginder. Vandaag nog eens doorgevlamd 22,8avg.
Spijtig dat ik morgen niet mee kan naar Asse, dat doe ik toch liever, zo wat bergop. Geniet er van hé mannen (o)
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Waar spreken we af morgen jongens en welk uur?Hopelijk niet te vettig hé.
Post Reply