rudie
nidecker
StrammerMax
Start om 9.00 u ter plaatse.
Hopelijk is 't morgen beter weer dan vandaag!
Ben vandaag niet gaan rijden in Achel wegens personeelsfeest gisterenavond
Post by StrammerMax »
Post by StrammerMax »
Awel, dat viel nog best mee! Alhoewel ik het toch wel voel nu, ondanks het feit dat we achteraf gezien toch een lager gemiddelde hadden dan dat ik vermoedde. Maar dat is het minste van m'n zorgen! Ik heb me geamuseerd daar in Nieuwmoer en het was plezant om kennis te maken met nidecker en een tweede keer met rudie te rijden. Hij rijdt al een pak beter dan een paar weken geleden. Als die twee hun conditie nog beter op peil krijgen word ik binnenkort de kluns van den hoop! Dus 't wordt tijd dat gij eens meegaat hé Trotsebelg, dat wij eens kunnen zien hoe dat gij rijdt! Mijn verslagje van de rit kan je hier lezen. Bedankt nidecker dat je me thuis bent komen ophalen. Ik hoop van gauw nog eens met jullie samen te kunnen gaan rijden. En nu hop naar de veelbelovende Cafédepapegaaibiketeamnightbike waar nidecker en ik van plan zijn naartoe te komen! Groeten.Trotsebelg wrote:Laat hem mar goe afzien he decker.
Post by Trotsebelg »
Post by Trotsebelg »
Post by StrammerMax »
Denken jullie wat ik denk? Den Belg hoopt op onderbemanning! Dat gaat daar verkeerd aflopen in dat kraampje!Trotsebelg wrote:Khoop het zelf ook. Want staan wss nen tijd in het kraampje (jenever n.v.d.r.) als ze onderbemand zijn.
Om 10 u moet k wel ff 50% van den toer gan doen voor te checken of er geen gewonden onderweg liggen.
Post by Trotsebelg »
Post by Trotsebelg »