20/12/2008 Veldegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
VIDAR
Mountainbiker

Post by VIDAR »

Bresciani, het parcours ligt er momenteel nog heel goed bij en zal die kleine hoeveelheid neerslag die voorspeld wordt wel kunnen verwerken. Op de omloop van 50km is er 1 strook van +/-500m die er slecht bij ligt maar die zal waarschijnlijk uit het parcours gehaald worden.
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

VIDAR wrote:Bresciani, het parcours ligt er momenteel nog heel goed bij en zal die kleine hoeveelheid neerslag die voorspeld wordt wel kunnen verwerken. Op de omloop van 50km is er 1 strook van +/-500m die er slecht bij ligt maar die zal waarschijnlijk uit het parcours gehaald worden.
Hey Vidar,

Ge moet er niet voor zorgen dat het parcours gladgestreken is hé. Anders is onze MOUNTAINbikefun d'r ook af hé, als 't maar 500m stoempen is op een parcours van 50km dan is da wel fun (o) hé, dan kan er nogal eens gelachen worden... :lol:
't is héél wat minder als er op 50km, maar 500m kan gereden worden #-o dan lachen we meer ](*,) :evil: :-? in deze stijl

Heb je enig idee :-k , hoeveel tijd een gemiddelde biker :oops: nodig heeft om het parcours van 50km af te bollen... :bounce: om te weten of we verlichting moeten meebrengen of niet, we zouden maar starten rond 14u....

Thx & tot zaterdag anders :wink:
VIDAR
Mountainbiker

Post by VIDAR »

Bresciani, 2x 10min voor de bevoorradingen inbegrepen denk ik dat je mag rekenen op 3 uur + 20min voor de 50km.
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

zaterdag omstreeks 9 u. samen aan de start met Fritsie, zie al uit naar mijn éérste glüwein deze winter.
Legionair
Mountainbiker

Post by Legionair »

Morgen om 8.30 u zijn we ook present, dat wil zeggen Geertje, Kris en ikke om de 50 km te bollen.
Tot dan en ik zal proberen de regen thuis te laten
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

deze tt zie ik aan mijn neus voorbijvliegen en waarschijnlijk de rest van het winterseizoen ook
gewrichtsband van mijne duim gescheurd en starten met arm een week in 't gips
vrije cyclo's 't zal voor volgend jaar zijn.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Prachtig ritje, zoals steeds. =D> Bepijling en parcours waren prima, zeker met de diverse privébosjes! =D> Bevoorrading na 37km vindt ik wat laat, heb die dus maar overgeslagen. Ondanks de vele regen van de voorbije dagen was het parcours overal vlot bereidbaar. Nog een hele grote chapeau voor het 'alternatieve crossparcours'. =D> =D> =D> De ontgoocheling was er wel een beetje toen we het echte crossparcours zagen liggen en daar niet op mochten, maar deze alternatieve verrassing was van een heel goed niveau. =D> Dit blijft toch wel een van de klassiekers uit de streek!

:off:
Deze morgen gestart met slijkcrosserke en Hanzi, maar al vlug na enkele km wijselijk besloten die te laten rijden. Met goede moed en helemaal alleen heb ik dan de C-ploeg opgericht. :-? We zijn op het einde van het jaar, dus hier zijn mijn voornemens voor volgend jaar: Ik blijf actief in de C-ploeg tot eind februari. Half maart moet een poging ondernomen worden om in de B-ploeg opgenomen te worden. Half mei probeer ik dan weer bij de A-ploeg aan te pikken en in juni richt ik de A+ ploeg op (dat is voor de wat ouderen die metteen ook een kwartier voorprong krijgen). :bounce:
Je ziet, ik zit vol goede voornemens. Oh, ja. Nog zo'n voornemen voor volgend jaar: mijn Fortis aandelen met winst verkopen! :bounce: :bounce: :lol: :lol: #-o
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Traxer wrote: Bevoorrading na 37km vindt ik wat laat, heb die dus maar overgeslagen.
Der was er blijkbaar nog een hoor, maar ik heb die ook gemist :-? , het moet ergens links weg van de tramroute geweest zijn. der waren er heel wat die deze gemist hebben.

Vandaag was voor mij de C-klasse zelfs veel te snel, 'k zat waarschijnlijk ergens in de G- of H-klasse :lol: :lol: .

Lang geleden dat ik zo nog zo kapot de eindmeet gehaald heb :oops: , met krampen in beide benen dat het niet mooi meer was.
hans darmstrong
Mountainbiker

Post by hans darmstrong »

er was een bevoorrading na 25 km. Nu snap ik waarom het daar zo kalm was en waarom er zoveel volk van links op het tramspoor kwam.

Profiaciat aan de organisatie, we hebben ons gejeund.
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Het was weer dik in orde in Veldegem. Ook zonder crossparcours is dit zeker één van de betere parcours in de streek. Het beste durf ik niet beweren, daar ik nog niet alle tochten in deze streek reed o.a. de tocht van de "Toffers" in Torhout reed ik nog nooit. :oops: :oops: Maar hij zit tussen mijn voornemens van volgend jaar. :wink: Terug naar Veldegem. De technische stukjes waren zeer mooi en afwisselend. Ook de organisatie was uitstekend. =D> Samen met Luckyluc gereden en weer eens kunnen genieten van een geslaagde voormiddag. Bedankt en tot volgend jaar. =D> =D>
Post Reply