boarders en skiërs show me your stuff en pics!!!
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
He dat is nog eens toeval. Hoelang ben je hier geweest? Ik ben zelf nog maar 5x de berg op geweest dus kan er nog niet veel over vertellen. Taynton Bowl is nu nog dicht. Heb je hier ook backcountry geskied?greenie wrote:
ben daar in maart nog geweest. Niet meteen mijn favoriet resort in Canada, hoewel Taynton Bowl wel wat mogelijkheden biedt.
En de Crazy Horse Saloon ook![]()
Ga de groeten eens doen aan Hayley Wilson.
En wie is Hayley Wilson?
He dat is nog eens toeval. Hoelang ben je hier geweest? Ik ben zelf nog maar 5x de berg op geweest dus kan er nog niet veel over vertellen. Taynton Bowl is nu nog dicht. Heb je hier ook backcountry geskied?greenie wrote:
ben daar in maart nog geweest. Niet meteen mijn favoriet resort in Canada, hoewel Taynton Bowl wel wat mogelijkheden biedt.
En wie is Hayley Wilson?
ik heb afgelopen winter een kleine maand door Canada gereisd om een aantal resorts te bezoeken. Ik ski alleen maar backcountryJansen wrote:He dat is nog eens toeval. Hoelang ben je hier geweest? Ik ben zelf nog maar 5x de berg op geweest dus kan er nog niet veel over vertellen. Taynton Bowl is nu nog dicht. Heb je hier ook backcountry geskied?greenie wrote:
En wie is Hayley Wilson?
Taynton Bowl is wel knap met een paar echt goede -maar veel te korte- runs (devil's drop, never never land, ktunaxa, C-spine) en de weg om terug in het gebied te raken is so boring.
Hayley is de marketing coordinator van Panorama. Kantoor is beneden in het dorp, waar je ook reserveringen voor lodges of condo's kan regelen.
Zoek haar (idd haar) maar eens op, best de moeite.
ik heb afgelopen winter een kleine maand door Canada gereisd om een aantal resorts te bezoeken. In Panorama ben ik een drie- viertal dagen geweest.Jansen wrote:He dat is nog eens toeval. Hoelang ben je hier geweest? Ik ben zelf nog maar 5x de berg op geweest dus kan er nog niet veel over vertellen. Taynton Bowl is nu nog dicht. Heb je hier ook backcountry geskied?greenie wrote:
En wie is Hayley Wilson?
Ik ski alleen maar backcountry
Taynton Bowl is wel knap met een paar echt goede -maar veel te korte- runs (devil's drop, never never land, ktunaxa, C-spine) en de weg om terug in het gebied te raken is so boring.
Hayley is de marketing coordinator van Panorama. Kantoor is beneden in het dorp, waar je ook reserveringen voor lodges of condo's kan regelen.
Zoek haar (idd haar) maar eens op, best de moeite.
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
Den deezen ook al in Canada geweest om te boarden. Mont Tremblant.
In 2009 zit er jammer genoeg geen boardreis in voor mij.
Zoals eerder gezegd Burton is de specialized onder de boarden.
Momenteel Scott Alturis 145, maar mijn droom board is er eentje van
"Lib Tech" Dat zijn pas boardjes.
http://www.lib-tech.com/snowboards/trsMt.html
Greetz
2f2f
In 2009 zit er jammer genoeg geen boardreis in voor mij.
Zoals eerder gezegd Burton is de specialized onder de boarden.
Momenteel Scott Alturis 145, maar mijn droom board is er eentje van
"Lib Tech" Dat zijn pas boardjes.
http://www.lib-tech.com/snowboards/trsMt.html
Greetz
2f2f
Even de Poeier-sneeuw van dit onderwerp afblazen...
Met nieuwjaar last-minute een weekje in the Czech Republic vertoefd, klein maar fijne gebiedjes... Ni al teveel sneeuw, maar de zon maakte veel goed! (max 1500m)
Materiaal gewijs was het een kleine ramp-week:
Even de Garantie-regeling afwachten... Anders op zoek naar een overjaars plankje, want binnenkort weer gaan lesgeven in Italië en zonder plank is dat wel Tricky!
Met nieuwjaar last-minute een weekje in the Czech Republic vertoefd, klein maar fijne gebiedjes... Ni al teveel sneeuw, maar de zon maakte veel goed! (max 1500m)
Materiaal gewijs was het een kleine ramp-week:
- De Core van mijn plank doorgebarsten (gap van bijna 1cm)
Gsm naar de Filistijnen (where-ever that may be)
Bijt-dingske van de CamelBag ergens tussen de boompjes kwijtgespeeld
- Wacko007
- Mountainbiker
Volgende week vertrek naar L.A. (Les Arcs uiteraard) op winterseizoen tot midden april !
Ben snowboarder. Geen voorkeur, gewone een keuze gemaakt vroeger en nu daar op verder doordrammen! Hier mijn stuff. Sorry dat ik niet rechtstreekse pics heb, maar het is lijkbaar niet zo gemakkelijk de foto's van vorig jaar te vinden. Nu heb ik niet zoveel zin om foto's van alles te gaan maken;
Scott Eclipse LTD 160cm (2007);
-> All-round en met échte plush als toplaag! Ultra-P.I.M.P.
-> Beperkte oplage van 100 boards

Bataleon Evil Twin LTD 155cm (2008);
-> Freestyle (zalige Triple-Base technologie om toch maar foutjes toe te laten
)
-> Beperkte oplage van 250 boards
LINK
Nidecker Ultralight 163cm (2008)
-> Freeride / Poeierrrrr , een echt wapen in diepsneeuw!
-> Carbon top en "Wood-Welding"
-> Beperkte oplage van 10 boards in Frankrijk, 100 in Europa
LINK
Voor de rest een 3-tal bindingen, een lawinebeeper, schopje, sonde, een paar snowboots, helm, goggles, rugbescherming, chrash-pants, kniebeschermers, polsbeschermers en enkele paar handschoenen
Veel beschermers, maar zeg dat maar aan mijn pols... De enige bescherming die ik vorig jaar niet had, heeft me dus wel een Scafoid fraktuur (operatie pas in november) en tot nu toe al 2 maanden geen MTB meer
. Ik neem het risico niet op een staartbeenbreuk, hersenschudding, kapotte knie en scafoid tesamen!!!
Wie ook naar LA afzakt, ik zit in 2000. Laat maar iets weten!
Greetz,
Julien.
Ben snowboarder. Geen voorkeur, gewone een keuze gemaakt vroeger en nu daar op verder doordrammen! Hier mijn stuff. Sorry dat ik niet rechtstreekse pics heb, maar het is lijkbaar niet zo gemakkelijk de foto's van vorig jaar te vinden. Nu heb ik niet zoveel zin om foto's van alles te gaan maken;
Scott Eclipse LTD 160cm (2007);
-> All-round en met échte plush als toplaag! Ultra-P.I.M.P.
-> Beperkte oplage van 100 boards

Bataleon Evil Twin LTD 155cm (2008);
-> Freestyle (zalige Triple-Base technologie om toch maar foutjes toe te laten
-> Beperkte oplage van 250 boards
LINK
Nidecker Ultralight 163cm (2008)
-> Freeride / Poeierrrrr , een echt wapen in diepsneeuw!
-> Carbon top en "Wood-Welding"
-> Beperkte oplage van 10 boards in Frankrijk, 100 in Europa
LINK
Voor de rest een 3-tal bindingen, een lawinebeeper, schopje, sonde, een paar snowboots, helm, goggles, rugbescherming, chrash-pants, kniebeschermers, polsbeschermers en enkele paar handschoenen
Veel beschermers, maar zeg dat maar aan mijn pols... De enige bescherming die ik vorig jaar niet had, heeft me dus wel een Scafoid fraktuur (operatie pas in november) en tot nu toe al 2 maanden geen MTB meer
Wie ook naar LA afzakt, ik zit in 2000. Laat maar iets weten!
Greetz,
Julien.