21/12/2008 Koekelare
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
21/12/2008 Koekelare
We zullen erbij zijn.
Dit wordt onze voorlaatste rit dit jaar.
Hopelijk moeten we onze schoenen niet uit de klikpedalen halen en kunnen we ons recht houden zodat we niet in de moder moeten bijten.
Bij deze wens ik alle ploeterfiets vrienden, familie en fanaten een prachtig ploeterfiets 2009.
Dit wordt onze voorlaatste rit dit jaar.
Hopelijk moeten we onze schoenen niet uit de klikpedalen halen en kunnen we ons recht houden zodat we niet in de moder moeten bijten.
Bij deze wens ik alle ploeterfiets vrienden, familie en fanaten een prachtig ploeterfiets 2009.
- vivelevelo
- Mountainbiker
m.b koekelare 21/12
het parcour is praktisch hetzelfde als verleden jaar,een gedeelte van 'de poggio mb route' met daarbij onze CORDUAWEG en de bekende kerkwegels van koekelare,mooie stukken onverhard maar steeds berijdbaar.met AL DE TOEGELATEN BOSSEN VAN KOEKELARE EN VLADSLO(BOS EN GROEN!!!)
De bevoorrading is na 21 km.
Nieuwe lokatie: de sporthalle d.w.z douches
inschrijven: aangesloten 2€
niet aangesloten 4€(verzekering in)
afstanden 30 en 45
boterham met kaas,pate, of hesp nadien
De bevoorrading is na 21 km.
Nieuwe lokatie: de sporthalle d.w.z douches
inschrijven: aangesloten 2€
niet aangesloten 4€(verzekering in)
afstanden 30 en 45
boterham met kaas,pate, of hesp nadien
- vuulle sliekcoureur
- Mountainbiker
- vuulle sliekcoureur
- Mountainbiker
Post by vuulle sliekcoureur »
ok das een extra argument om naar Koekelare komen ,kzal mijn collega-bikers proberen te overtuigen
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Ik rij al vier jaar maar nog nooit in Koekelare gereden. Om een of andere onbekende reden is de regio Koekelare-Gistel-Diksmuide een streek die ik nooit aandoe. Vandaag dus toch voor Koekelare gekozen en samen met mijn vader en zijn bikecompagnon gestart. Op zware parcours kan ik nog een beetje mee met hem, maar dit parcours was overal berijdbaar en dus licht. Grootste moeilijkheid was voor mij de wind (heb niet veel nodig). Met moeite kunnen volgen en op de tegenwindstroken de enige mogelijkheid gekozen die ik heb om mee te blijven : voorop blijven. Na 15km was het vat af en dan maar op eigen tempo verder gereden.
Het was de eerste keer hier en daardoor was het voor mij allemaal nieuw. Eerlijkheidshalve vond ik het weinig uitdagend. Verrassend goed berijdbaar en eigenlijk een parcours voor de liefhebbers van het vlamparcours en zo moeten er ook zijn. Niet mijn ding, maar voor anderen wellicht wel aangenaam. 't Bijzonderste is dat we weer op de baan waren. Nadien nog in de zaal binnengeweest en onverwacht toch weer veel te lang in de après
gehangen met oa Traxer, Grote Tetter, Danny (brandweer Torhout), steenbakker Rhumboy, ...
Qua organisatie weinig opmerkingen. Bepijling was een beetje wennen aan de ongebruikelijke kleuren, maar eigenlijk best OK. Bevoorrading was goed, net als douches. Prijzen in de après waren wat aan de hoge kant, maar dat zijn wellicht de prijzen van de kantine. Minpuntje: de aangeduide afstand van 45 was eigenlijk maar 40km.
Het was de eerste keer hier en daardoor was het voor mij allemaal nieuw. Eerlijkheidshalve vond ik het weinig uitdagend. Verrassend goed berijdbaar en eigenlijk een parcours voor de liefhebbers van het vlamparcours en zo moeten er ook zijn. Niet mijn ding, maar voor anderen wellicht wel aangenaam. 't Bijzonderste is dat we weer op de baan waren. Nadien nog in de zaal binnengeweest en onverwacht toch weer veel te lang in de après
Qua organisatie weinig opmerkingen. Bepijling was een beetje wennen aan de ongebruikelijke kleuren, maar eigenlijk best OK. Bevoorrading was goed, net als douches. Prijzen in de après waren wat aan de hoge kant, maar dat zijn wellicht de prijzen van de kantine. Minpuntje: de aangeduide afstand van 45 was eigenlijk maar 40km.
- reeb van tsreeb
- Mountainbiker