Zouden ze bij de afspuitstanden eens geen plakaatje zetten..
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- reeb van tsreeb
- Mountainbiker
Post by reeb van tsreeb »
Zo te zien zijn er hier gasten die langer op deze topic staan te leuteren dan ze staan aan te schuiven aan de bikewash.
- ToxicWaste
- Mountainbiker
Post by ToxicWaste »
het is tijd dat het weekend is....
ik heb de indruk dat er hier een aantal eens moeten biken

ik heb de indruk dat er hier een aantal eens moeten biken
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Waren de reacties in het begin nog luchtig, nu beginnen ze wel venijnig te worden en het is te hopen dat de soep niet zo heet gegeten wordt dan dat ze door sommigen wordt opgediend. Er zullen inderdaad altijd twee standpunten zijn: de ene ziet zijn fiets graag proper en de andere lijdt niet graag kou! Dus deze discussie kan eindeloos doorgaan! Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat we elkaar daarvoor gaan beginnen kwetsen! Misschien best een punt hierachter zetten?rombaft wrote:Volgens mij is het belangerijkste wederzijds respect en de rest vloeit vandaar uit. Ook tijdens een discussie of topic die je niet direct ligt kan deze toch vanuit wederzijds respect gevoerd worden met elk zijn standpunten.
- franske323
- Mountainbiker
Post by franske323 »
tja tis nogal dikwijls de pot die de ketel verwijt hé . iedereen maakt volgens mij al eens een foutje maar dat we op elk klein detail commentaar gaan geven zal er altijd frustratie blijvenSchijfrem wrote:Al dat gezever over onverdraagzaamheid .... awel, da´s allemaal de schuld van ´t internet ! Viola!![]()
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Traxer wrote:Afspuiten? Nog nooit gedaan. Gewoon laten hangen, die handel. Dan roest hij niet (of kan je het toch niet zien).
Voila se das gesproken
Aja en nen vredigen kerst aan alleman
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Allee mannen,
Jullie kruipen toch ook in den douche na uw rit...
Dus mijn als ik mij moet wassen, dan moet mijn bike dat ook...
Ik spuit het meeste eraf op de bike-wash en thuis gaat ie nog altijd eens in bad voor een grondige wash... en smering.
na de rit een beetje water op d'n bike en bij de wijn voor iedereen
En gezien we allemaal gek zijn van bergen, velden en gras...
Peace & Love and blow that joint...
of een vredespijpke... (eentje uit hout hé
)
Grtz @ all en een zalige kertst en eindejaar... om mee te gaan in de sfeer met de Wakkere Bakker
Jullie kruipen toch ook in den douche na uw rit...
Dus mijn als ik mij moet wassen, dan moet mijn bike dat ook...
Ik spuit het meeste eraf op de bike-wash en thuis gaat ie nog altijd eens in bad voor een grondige wash... en smering.
En gezien we allemaal gek zijn van bergen, velden en gras...
Peace & Love and blow that joint...
Grtz @ all en een zalige kertst en eindejaar... om mee te gaan in de sfeer met de Wakkere Bakker