Zouden ze bij de afspuitstanden eens geen plakaatje zetten..

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Post Reply
reeb van tsreeb
Mountainbiker

Post by reeb van tsreeb »

Zo te zien zijn er hier gasten die langer op deze topic staan te leuteren dan ze staan aan te schuiven aan de bikewash.
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

nen toertocht verzamelt natuurlijk wat volk, de bikewash ook en iedereen is vuil, nat en moe, dus is er vlug irritatie :wink:

maar idd wederzijds respect, is een kostbaar en zeldzaam karaktertrekje aan het worden in onze wereld.

En ne blinkende mtb is geen mtb 8)
ToxicWaste
Mountainbiker

Post by ToxicWaste »

het is tijd dat het weekend is....
ik heb de indruk dat er hier een aantal eens moeten biken :bounce: :bounce: :bounce:
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

rombaft wrote:Volgens mij is het belangerijkste wederzijds respect en de rest vloeit vandaar uit. Ook tijdens een discussie of topic die je niet direct ligt kan deze toch vanuit wederzijds respect gevoerd worden met elk zijn standpunten.
Waren de reacties in het begin nog luchtig, nu beginnen ze wel venijnig te worden en het is te hopen dat de soep niet zo heet gegeten wordt dan dat ze door sommigen wordt opgediend. Er zullen inderdaad altijd twee standpunten zijn: de ene ziet zijn fiets graag proper en de andere lijdt niet graag kou! Dus deze discussie kan eindeloos doorgaan! Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat we elkaar daarvoor gaan beginnen kwetsen! Misschien best een punt hierachter zetten?
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

StrammerMax wrote: en het is te hopen dat de soep niet zo heet gegeten wordt dan dat ze door sommigen wordt opgediend.
Die soep opdienen voor wachtende bikers is misschien nog geen slecht idee. :-)
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Al dat gezever over onverdraagzaamheid .... awel, da´s allemaal de schuld van ´t internet ! Viola! 8-[ :-D
franske323
Mountainbiker

Post by franske323 »

Schijfrem wrote:Al dat gezever over onverdraagzaamheid .... awel, da´s allemaal de schuld van ´t internet ! Viola! 8-[ :-D
tja tis nogal dikwijls de pot die de ketel verwijt hé . iedereen maakt volgens mij al eens een foutje maar dat we op elk klein detail commentaar gaan geven zal er altijd frustratie blijven
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Afspuiten? Nog nooit gedaan. Gewoon laten hangen, die handel. Dan roest hij niet (of kan je het toch niet zien). :wink:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Traxer wrote:Afspuiten? Nog nooit gedaan. Gewoon laten hangen, die handel. Dan roest hij niet (of kan je het toch niet zien). :wink:
#-o =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
#-o =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Voila se das gesproken

Aja en nen vredigen kerst aan alleman
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Allee mannen,

Jullie kruipen toch ook in den douche na uw rit... #-o
Dus mijn als ik mij moet wassen, dan moet mijn bike dat ook... :lol:
Ik spuit het meeste eraf op de bike-wash en thuis gaat ie nog altijd eens in bad voor een grondige wash... en smering.

[-o< na de rit een beetje water op d'n bike en bij de wijn voor iedereen [-o<

En gezien we allemaal gek zijn van bergen, velden en gras...
Peace & Love and blow that joint... :drunk: of een vredespijpke... (eentje uit hout hé :wink: )

Grtz @ all en een zalige kertst en eindejaar... om mee te gaan in de sfeer met de Wakkere Bakker
Post Reply