Maakt teveel lawaai op een appartementJ.E. wrote:gewoon thuisblijven en op de rollen rijden!
Zouden ze bij de afspuitstanden eens geen plakaatje zetten..
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Ik kan mij er best ook aan ergeren. Tot voor kort woonde ik 6 jaar op een appartement, dus ik weet best wat het is.
Ik loste het toen op met een emmer water. Wat de fiets zeer vuil dan ging ik even naar een carwash om de bike te kuisen (en zeg nu niet dat het slecht is want je moet maar niet te dicht spuiten met dat ding en een borstel + vod gebruiken).
Ik kan mij er ferm aan ergeren als er mensen ieder grassprietje van tussen de spaken prutsen.
Dus als wij verdraagzaam moeten zijn tegenover de fietsende biker die op een app woont, dan vraag ik ook wat inlevingsvermogen van de app. bewonende biker tegenover de verkleumde bikers die nog in de rij staan te wachten. Als iedereen met iedereen rekening kan en wil houden zijn er geen problemen.
Ik loste het toen op met een emmer water. Wat de fiets zeer vuil dan ging ik even naar een carwash om de bike te kuisen (en zeg nu niet dat het slecht is want je moet maar niet te dicht spuiten met dat ding en een borstel + vod gebruiken).
Ik kan mij er ferm aan ergeren als er mensen ieder grassprietje van tussen de spaken prutsen.
Dus als wij verdraagzaam moeten zijn tegenover de fietsende biker die op een app woont, dan vraag ik ook wat inlevingsvermogen van de app. bewonende biker tegenover de verkleumde bikers die nog in de rij staan te wachten. Als iedereen met iedereen rekening kan en wil houden zijn er geen problemen.
- franske323
- Mountainbiker
Re: Zouden ze bij de afspuitstanden eens geen plakaatje zett
Een verkoudheid, ook wel rhinitis of acute coryza genoemd, wordt veroorzaakt door een virus. Koude, afkoeling of tocht veroorzaken dus geen verkoudheid, er is altijd een virus nodig. Het feit dat 'verkoudheden' vooral in de winter voorkomen, heeft waarschijnlijk zelfs niet met de temperatuur te maken, maar wel met het feit dat mensen meer binnen zitten en daardoor een groter risico lopen om besmet te raken.rombaft wrote:hoeveel mensen er al een verkoudheid hebben opgelopen van te moeten wachten aan de spuitstand
Bron: www.gezondheid.be
Wees blij dat je je uw fiets kunt afspuiten, en wees een beetje verdraagzamer t.o.v. andere bikers. Ik zorg ook altijd dat mijn bike aan de afspuit tamelijk proper is, want aangekoekte moddertrut bemoeilijkt de poetsbeurt achteraf. Verse trut spuit je nu éénmaal gemakkelijker af.
En duurt het wat langer... bied ik mijn excuses aan de volgende in de rij. Begint er iemand te zeuren, dan haast ik mij wat en vergeet ik meestal mijn schoenen af te spuiten
Ik pas enkel als er geen druk op de slangen zit (teveel slangen op één afspuitinstallatie) en hoge drukreinigers. Maak ik mij dan druk omdat ik met vuile fiets naar huis moet: Neen, 'k heb er zelf voor gekozen om te mountainbiken en dan moet je een vuile bike erbij nemen PUNT
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
Zie deze quote die al veel herhaald isHerder Ronny wrote:Een verkoudheid, ook wel rhinitis of acute coryza genoemd, wordt veroorzaakt door een virus. Koude, afkoeling of tocht veroorzaken dus geen verkoudheid, er is altijd een virus nodig. Het feit dat 'verkoudheden' vooral in de winter voorkomen, heeft waarschijnlijk zelfs niet met de temperatuur te maken, maar wel met het feit dat mensen meer binnen zitten en daardoor een groter risico lopen om besmet te raken.rombaft wrote:hoeveel mensen er al een verkoudheid hebben opgelopen van te moeten wachten aan de spuitstand
Bron: www.gezondheid.be![]()
Wees blij dat je je uw fiets kunt afspuiten, en wees een beetje verdraagzamer t.o.v. andere bikers. Ik zorg ook altijd dat mijn bike aan de afspuit tamelijk proper is, want aangekoekte moddertrut bemoeilijkt de poetsbeurt achteraf. Verse trut spuit je nu éénmaal gemakkelijker af.
En duurt het wat langer... bied ik mijn excuses aan de volgende in de rij. Begint er iemand te zeuren, dan haast ik mij wat en vergeet ik meestal mijn schoenen af te spuiten![]()
Ik pas enkel als er geen druk op de slangen zit (teveel slangen op één afspuitinstallatie) en hoge drukreinigers. Maak ik mij dan druk omdat ik met vuile fiets naar huis moet: Neen, 'k heb er zelf voor gekozen om te mountainbiken en dan moet je een vuile bike erbij nemen PUNT
Ik kan mij er best ook aan ergeren. Tot voor kort woonde ik 6 jaar op een appartement, dus ik weet best wat het is.
Over die verkoudheden, verkoudheden komen idd door een virus die zowat bij iedereen zit, als je lichaam koud krijgt verlaagt je weerstand en zo wordt je eigenlijk verKOUDEN door de KOUDE .
Bij wijze van test, neem u een bad, ga dan in je onderboek zonder af te drogen eens 5min buitenlopen, dan ben je de dag erachter verkouden. Na een VTT is iedereen wel wat nat van omstandigheden en zweet, als men dan stilstaat in een koude wind... .
Ik ben trouwens best verdraagzaam, maar alles heeft zijn grenzen, bovendien blijkt dat ik verre van de enige ben die er zo over denkt.
Sommigen noemen dit het topic van de onverdraagzaamheid, ik noem het het topic van het disrespect voor de anderen, alles voor ikke en de rest die staat aan te schuiven kan stikke.
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Amen to that!Herder Ronny wrote:Een verkoudheid, ook wel rhinitis of acute coryza genoemd, wordt veroorzaakt door een virus. Koude, afkoeling of tocht veroorzaken dus geen verkoudheid, er is altijd een virus nodig. Het feit dat 'verkoudheden' vooral in de winter voorkomen, heeft waarschijnlijk zelfs niet met de temperatuur te maken, maar wel met het feit dat mensen meer binnen zitten en daardoor een groter risico lopen om besmet te raken.rombaft wrote:hoeveel mensen er al een verkoudheid hebben opgelopen van te moeten wachten aan de spuitstand
Bron: www.gezondheid.be![]()
En duurt het wat langer... bied ik mijn excuses aan de volgende in de rij. Begint er iemand te zeuren, dan haast ik mij wat en vergeet ik meestal mijn schoenen af te spuiten![]()
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Je rijdt met de wagen naar Herstal.
Je bezoekt de FN wapenfabriek.
Je koopt een machinegeweer punt 9.
Bij het zien van een grassprietverwijderaar neem je
.....enz, enz.
Een ongelooflijke topic is deze.
Volgende week start ik volgende topic op:
Als mountainbiker ben ik lid van ..... politieke partij.
De ..... partij zijn grote ...... .
.....enz, enz.
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
Allee, mijn laatste reply in dit topic,
In deze dagen mag er over niets IETS gezegd worden, want je bent dan onverdraagzaam, zo heet het dan.
Problemen zijn taboe geworden in deze maatschappij, alles gaat goed, geen vuiltje aan de lucht, iedereen loopt op roze wolkjes en owee diegene die zegt dat er toch eventueel iets verkeerd is, iets zou mogen veranderen, enz... .
Volgens mij is het belangerijkste wederzijds respect en de rest vloeit vandaar uit. Ook tijdens een discussie of topic die je neit direct ligt kan deze toch vanuit wederzijds respect gevoerd worden met elk zijn standpunten.
Trouwens, volgens mij een bikewash oorspronkelijk ook nooit de bedoeling geweest om daar je fiets op te blinken, maar dus gewoon om de zware modder te verwijderen zodat je thuis maar wat moet afwerken.
In deze dagen mag er over niets IETS gezegd worden, want je bent dan onverdraagzaam, zo heet het dan.
Problemen zijn taboe geworden in deze maatschappij, alles gaat goed, geen vuiltje aan de lucht, iedereen loopt op roze wolkjes en owee diegene die zegt dat er toch eventueel iets verkeerd is, iets zou mogen veranderen, enz... .
Volgens mij is het belangerijkste wederzijds respect en de rest vloeit vandaar uit. Ook tijdens een discussie of topic die je neit direct ligt kan deze toch vanuit wederzijds respect gevoerd worden met elk zijn standpunten.
Trouwens, volgens mij een bikewash oorspronkelijk ook nooit de bedoeling geweest om daar je fiets op te blinken, maar dus gewoon om de zware modder te verwijderen zodat je thuis maar wat moet afwerken.
Oei, u zet ons hier aan tot gewelddadig gedrag en het aanvragen van een partijkaart ?Motorbiker wrote:Je rijdt met de wagen naar Herstal.
.....enz, enz.