Banden beklimming ventoux

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
spd
Mountainbiker

Post by spd »

is het trouwens mogelijk (en loont het de moeite) om de klim (gedeeltelijk) off-road te doen?? Heb dit vorige keer met de koersfiets niet echt onderzocht... :(
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

in de afdaling een gemiddelde van 60km/h zou ik eigenlijk ook wel nog eens willen zien, ik heb tijdens de afdaling niet ingehouden, zelfs bijgetrapt (te zien aan trapfrequentiegrafiek) , auto's voorbijgestoken enz...
Had een gemiddelde van 51.1 zie
http://users.telenet.be/rombaft/afdaling.jpg

nu ja, we gaan hier naar een typische gemiddelde snelheid discussie, altijd enorme gemiddelde snelheden tot ge ze tegenkomt, an den toog is iedereen zijne piet ook 35cm en verdienen ze allemaal 5K in de maand.
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

35 cm !!!!

das niet altijd zo gemakkelijk als de meeste denken zunné :roll: :lol:
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

KoRn wrote:35 cm !!!!

das niet altijd zo gemakkelijk als de meeste denken zunné :roll: :lol:
Voor je 't weet draait die aan 75 per uur halfweg je afdaling van de Ventoux tss. je wielen, lijkt me idd. geen pretje :-D
Mooie tijden die hier al gepost zijn, muchos respectos voor wie hier in 1u17 - 1u20 op knalt =D> Wij deden 't al in ons broek bij ons verkenningsritje met de auto naar boven... als de molshopen, in de Vl. ardennen je enigste referentiekader zijn is die puist in de Provence toch effe schrikken :wink:
Ik ga in 2009 nog 'ns proberen langs te gaan op weg naar Spanje, moet er toch zo goed als passeren. Misschien zelfs proberen de tour etappe mee te pikken kan ik direct 'ns zien hoe veel langer Armstrong er gaat over doen dan ikke :lol:
wasbeer2006
Mountainbiker
Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Post by wasbeer2006 »

We reden met 55 man de ventoux op snelste 1u 26, tweede 1u36 en ik derder 1u37, ik was de enige op de mtb op XCR dry's. (Ideaal weer 18 graden wint stil en zon)
Op de alp reed ik exact een uur (ook mtb) ik heb toen ook sastre geklokt op tv en die deed er 38 min over 1100hm de ventoux is 1600

Met de klimtijdrit in de tour werwacht ik dat de toppers het dus echt onder een uur doen! hoe rot het ook voor ons is.......
Post Reply