nog geen 200myipman wrote:Op de site staat vermeld dat je de dag zelf kan inschrijven ter plaatse tot 12 u - voor de mensen die reeds vooraf ingescheven zijn - tot wanneer kunnen deze hun nummer afhalen ? ook 12u of kan het iets later ? afstand tussen de inschrijving en de effectieve startplaats : iemand enig idee ?
Beachrace Vosseslag - De Haan 21/12/2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- robin
- Mountainbiker
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Heb me zondag 07/12 ll. ingeschreven en overgeschreven.
Tot heden sta ik nog steeds niet op de lijst, noch ontving ik bevestiging op mijn mail van 15/12 en 16/12.
Ik veronderstel dat ik niet de enige ben die nog niet geregistreerd staat...???
Tot heden sta ik nog steeds niet op de lijst, noch ontving ik bevestiging op mijn mail van 15/12 en 16/12.
Ik veronderstel dat ik niet de enige ben die nog niet geregistreerd staat...???
Deelnemers die hun inschrijvingsgeld reeds betaald hebben, maar nog niet op de lijst staan, gelieve een email te sturen naar steven@vosseslag.be met uw naam en de naam van de persoon die de betaling uitvoerde.
Mailke gestuurd naar steven@vosseslag.be en direkt mail gekregen dat het in orde was. Kwam omdat de naam van de rekeninghouder niet dezelfde was van de naam van de inschrijvende persoon. Ik ben zo'n gelukzak wiens vrouwke de rekening betaald voor de koersen van haar ventje. Twee dagen later stond ik in de lijst van chronorace
Mailke gestuurd naar steven@vosseslag.be en direkt mail gekregen dat het in orde was. Kwam omdat de naam van de rekeninghouder niet dezelfde was van de naam van de inschrijvende persoon. Ik ben zo'n gelukzak wiens vrouwke de rekening betaald voor de koersen van haar ventje. Twee dagen later stond ik in de lijst van chronorace
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Zopas nog es gecontroleerd...
Betaling uitgevoerd op 07/12 is heden 17/12 ontvangen en zodoende in nu deelnemerslijst opgenomen !
Dacht nochthans dat betalingen gekoppeld à OGM of refertenr automatisch correct toekomen. Nu ja, tis in orde dus probleem opgelost en gerustgesteld.
An iedereen veel suc6 en tot zondag !
Betaling uitgevoerd op 07/12 is heden 17/12 ontvangen en zodoende in nu deelnemerslijst opgenomen !
Dacht nochthans dat betalingen gekoppeld à OGM of refertenr automatisch correct toekomen. Nu ja, tis in orde dus probleem opgelost en gerustgesteld.
An iedereen veel suc6 en tot zondag !