Ik had het niet over dat nummer, maar over de verlichting op die locatiehenkieboy wrote:Da zou ik wel eens willen zien , sex op paradise by the dashbord lightMoustache wrote:Waar waren we gebleven?
Oh ja, en nu serieus.![]()
![]()
14/12/08 Lendelede
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gisterennamiddag de bepijling verder opgehaald(met de mtb) en inderdaad het lag er zeer glibberig bij op sommige plaatsen.
Wat een beetje vorst en dooi kan doen aan een parcours,vandaag de linten afgedaan en ook tevoet was het op vele plaatsen moeilijk lopen.
Misschien in de toekomst geen risico 's meer nemen en bepaalde stukken niet meer opnemen in onze TT...........................
Toch een dikke proficiat aan onze 672 deelnemers
en een sorry voor de pechvogels
Aan al onze medewerkers nogmaals hartelijk dank
@nonkel T
nog niks gehoord of gezien van een kilometriekske,ik wandel wel even in de omgeving rond om te zien(montybiker heeft het toch niet gepikt zeker)
groetjes
Stafke
Wat een beetje vorst en dooi kan doen aan een parcours,vandaag de linten afgedaan en ook tevoet was het op vele plaatsen moeilijk lopen.
Misschien in de toekomst geen risico 's meer nemen en bepaalde stukken niet meer opnemen in onze TT...........................
Toch een dikke proficiat aan onze 672 deelnemers
en een sorry voor de pechvogels
Aan al onze medewerkers nogmaals hartelijk dank
@nonkel T
nog niks gehoord of gezien van een kilometriekske,ik wandel wel even in de omgeving rond om te zien(montybiker heeft het toch niet gepikt zeker)
groetjes
Stafke
Ik denk dat moustache'ke (of zijn vrouw) vooral de eerste zin van het nummer herkent : I remember every LITTLE THING ....Moustache wrote:
Ik had het niet over dat nummer, maar over de verlichting op die locatiehenkieboy wrote:Da zou ik wel eens willen zien , sex op paradise by the dashbord lightMoustache wrote:Waar waren we gebleven?
Oh ja, en nu serieus.![]()
![]()
- BBstijntje
- Mountainbiker
- Moustache
- Kerstman
Met veel vertraging dan toch nog even mijn volledig verhaal neergeschreven.