MC Jo wrote:Joris,J.E. wrote:ikkeMC Jo wrote:Iemand van de MC's/S-bikes die gaat. Ik ga voorstellen om met Werner en eventuele anderen te gaan. Tegen 8u30 daar om tegen 8u45 te vertrekken. Wie gaat mee?
Zie eens of deze je niet interesseert. 'k had er niet bij stilgestaan dat dit zo dicht bij Geraardsbergen is (20 km) en nog dichter voor Werner.
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... highlight=
21/12/08 Asse (VlBr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Vorig jaar zal het toch niet geweest zijn, had toen héél hard gevrozen s'nachts amaai. Overal krakkte het wat het nog ietsje technischer maakte.Montieken wrote:ik laat deze dit jaar links liggen, vorig tocht was veel te modderig met teveel diepe geulen weggetjes waar ik er veel op hun gezicht heb zien gaan, maar het is een schitterende organisatie en goeie sfeer !!
Ben ook gene voorstaander van die sporen, voorzichtheid troef zenne,maar hoe meer je er op en door rijd ,hoe beter je techniek er van wordt!! Rij dan veel met voetje uit klilkpedaal op de baantjes waar het vandoen is.
Ken ze wel al ondertussen, de gevaarlijke baantjes in de streek!
Tot zondag hé gasten, allemaal de leute
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Wat moeten we ons als West-vlamingen, van het parcour voorstellen.
Single-tracks, fun stukskes, bossen, rechte dreven, boereslagen, ....
Single-tracks, fun stukskes, bossen, rechte dreven, boereslagen, ....
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
vele single tracks en redelijk wat hm, weinig bosjes ,wel veeld raaien en keren met serieus wat klimwerk en een paar veradelijke afdalingskes en korte steile knikskes.
OOk van dat valsplat da voor geen meter rijd ,kennen ze hier goed
zou zeggen, kom, zie en geniet van de brabantse ondergrond
OOk van dat valsplat da voor geen meter rijd ,kennen ze hier goed
zou zeggen, kom, zie en geniet van de brabantse ondergrond