Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Soit, ik had me toen ff gespaard, kwas van plan de 3 kanten te doen. Tweede keer Maulaucienne is gelukt (wel een pakske trager, menne maat beloofd dat ik bij hem bleef) maar de derde keer sloeg het nood(slecht weer)lot toe en moeten stoppen.
Ne kilo of 6 a 7 kwijt en kmoet er ook wel 10min afkrijgen schat ik.
Kheb hem al gedaan met een setje Kenda banden (à la supermoto maar net niet zo dik ) en een keer met men Conti's 2,2 op 3bar.
In 2.08u (niet slecht voor een 15jarige toch?)
Dus, doe hem gewoon met je MTB banden! De afdaling lukt wel hoor (75Km/u)
Ik zou toch slicks leggen. Ik heb ervaring met de tom ritchey's en die doen hun taak goed. schwalbe kojaks heb ik ook liggen, en die zijn even goed.
Ik ga hem deze zomer ook gaan bereiden met de koersfiets dan wel, en ik hoop toch rond 1u-1.15u te zitten.
Ik heb er al wel wat gedaan, bv Col de Vence, die is een 11km lang gem 6-7% en daar deed ik een half uur over, en de Stelvio heb ik ook eens gedaan, dat is gem 8,3%, 27km en 48 haarspeld bochten. De stijlste stukken lopen tot 15-20% op en hij staat in de top 10 van zwaarste cols ter wereld. De top lig op 2730m als ik het goed voorheb. Ik heb er toen 1.30-1.40u over gedaan. Ik moet wel zegen dat het een monster is! Die col is in Top gear trouwens uitgeroepen tot mooiste baan om op te rijden met de auto. Ik kan hem echt aan iedereen aanraden om ooit te rijden. De streek die er rond ligt is trouwens een schitterende mtb streek.
Dat is een straffe tijd dat je daar gaat rijden. Ridley Rijdertje. Hopelijk leest El Perro dit niet, want je weet wat je zou moeten doen ipv bergjes beklimmen .
Hemd wrote:Dat is een straffe tijd dat je daar gaat rijden. Ridley Rijdertje. Hopelijk leest El Perro dit niet, want je weet wat je zou moeten doen ipv bergjes beklimmen .
is de snelste tijd niet iets van een 58min ? de ventoux op rijden tegen gemiddelde van 20km/u blijkbaar zitten hier toch straffe mannen zenne 1.30u Is al waanzinnig snel imo.