mrT,ik denk het wel,ben ni zeker.........der zijn redelijk wa mogelijkheden en afstellingen die ik nog moet ontdekken
saai is't nie zenne
ik heb een paar dvd's gekocht,en das pas fun alhoewel ik niet denk dat het de bedoeling is dat de ronde van vlaanderen narijdt in één keer;wel makkelijk als je halverwege niet meer kan é
tacx fortius...echt de moeite of is't een gadget
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Ik train er nu toch al een twee maanden op,...
De real life video's en de virtual trainer, dat gebruik ik zelden. Das idd wel een gadget dat eropstaat..( maar ni onderschatten zelle:-) kan best zwaar zijn) Bij deze kan je niks van weerstand regelen, enkel lichter of zwaarder schakelen. Met uw vittessen natuurlijk.
Maar het intressante is de "catalist" !! Kan je instellen op weerstand, op slope (helling) of op hartslag. Hiermee kunde perfect trainingsschemakes invoeren voor kracht en interval.... Ook losrijden gaat heel goed hierop.
Ge moet niks schakelen, naar tijd kijken, weerstand verzetten... vreed gemakkelijk!
Het enige wat ge zelf bepaald is uwe cadans hé.
Dus een voorbeeldje: ge stelt hem in op hartslag 150. Hij gaat dat steeds nastreven. trapt ge snel, wordt de weerstand op u rollen lichter. trapt ge heel traag krijg je heel veel weerstand en uw gemiddelde hartslag na een training is jaja 150. Ge kunt blokskes instellen, vanalles en nog wa
conclusie: ge kunt er serieus goed op trainen maar het blijven rollen;-)
Wakikervandenk! Groeten
De real life video's en de virtual trainer, dat gebruik ik zelden. Das idd wel een gadget dat eropstaat..( maar ni onderschatten zelle:-) kan best zwaar zijn) Bij deze kan je niks van weerstand regelen, enkel lichter of zwaarder schakelen. Met uw vittessen natuurlijk.
Maar het intressante is de "catalist" !! Kan je instellen op weerstand, op slope (helling) of op hartslag. Hiermee kunde perfect trainingsschemakes invoeren voor kracht en interval.... Ook losrijden gaat heel goed hierop.
Ge moet niks schakelen, naar tijd kijken, weerstand verzetten... vreed gemakkelijk!
Het enige wat ge zelf bepaald is uwe cadans hé.
Dus een voorbeeldje: ge stelt hem in op hartslag 150. Hij gaat dat steeds nastreven. trapt ge snel, wordt de weerstand op u rollen lichter. trapt ge heel traag krijg je heel veel weerstand en uw gemiddelde hartslag na een training is jaja 150. Ge kunt blokskes instellen, vanalles en nog wa
conclusie: ge kunt er serieus goed op trainen maar het blijven rollen;-)
Wakikervandenk! Groeten
tja,ik heb ze net gekocht voor de beeldekens,playboy voor de artikels uiteraard.
ik heb gisteren meer dan een uur gereden en 't was nie vervelend,juist da sturen.......allo,meer dan 10 keer op mijn bakkes (bijna zoveel als irl)
kan de gevoeligheid van da stuur ergens geregeld worden?
ik heb een paar dvd's gekocht op ebay en da lijkt me wel leuk,es de muur van g'bergen op,es zien wat dat geeft want irl rij ik daar dikwijls op
ik ben zo gene programmeur,mee de polar doekda ook ni
ik heb gisteren meer dan een uur gereden en 't was nie vervelend,juist da sturen.......allo,meer dan 10 keer op mijn bakkes (bijna zoveel als irl)
kan de gevoeligheid van da stuur ergens geregeld worden?
ik heb een paar dvd's gekocht op ebay en da lijkt me wel leuk,es de muur van g'bergen op,es zien wat dat geeft want irl rij ik daar dikwijls op
ik ben zo gene programmeur,mee de polar doekda ook ni
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
seg, moet gij ni werken nu?
op de rollen hou ik het maximum een uurke vol. dan heb ik het wel gehad.
op de rollen hou ik het maximum een uurke vol. dan heb ik het wel gehad.