14/12/08 Lendelede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

alle deelnemers (ongeveer 650)hartelijk dank voor jullie deelname aan deze (vandaag toch) zware tocht =D> =D>
Gisteren(uitpijlen) en verleden week (alg.verkenning)lag het parcours er goed berijdbaar bij,de weersomstandigheden hebben we echter niet in de hand('t waren toch bio scharreleieren hé voor de arme klaren????) #-o #-o

aan alle medewerkers (ook de half zieke fotografe) hartelijk dank voor het geleverde werk =D> =D> =D> =D>

tot de volgende
Stafke
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Deze morgen vertrokken voor de 38.
Kan mij teen en tander voorstellen bij Lendelede, heb reeds meerdere malen Stafkes paadjes befietst...
Na 400m voet in de blubber, even mijn mondhoeken in een forse glimlach getrokken, toen ging dat nog.
Na 4000m, in meters lijkt dat verder dan in kilometer, al 1000 keer voet aan de grond gezet, mijn mondhoeken waren daar ook te zoeken op dat moment.
Een uurke gereden over de eerste 10.000m, vanaf dan ging het goed, ja zelfs genoten en overal 'zwaar' gekozen.
Pijpke begon raar te roken achter de bevoorrading, materiaal wilde niet meer mee, van heel de paardestal die ik bezit lagen er al heel wat dood, en dat met nen ezel achter 'tstuur.
Gezien het naderend middaguur het hazepad gekozen naar de Leffe. 32km en ne velo 1,5 keer zijn gewicht, twas goed en genoeg =D> =D>

Mijzelf betrapt op het zingen van kinderliedjes op het ritme van de ademhaling als het lastig was.
Vandaag heel mijn dochter hare codex uitgezongen, in vier stemmen en in canon

Bedankt Stafke en tot volgend jaar, misschien eens een zomerrit?
grtn,
nonkel T
Last edited by Nonkel T on Sun 14 Dec 2008 23:22, edited 1 time in total.
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

merci bresciani k'had da ook al geprobeerd maar meer dan een verslagje schrijven en een beetje surfen zit er ook nie in ( en ik maar zoeken waar mijn verslagje stond :lol: :lol: ).T' is msshn een persoonlijke smaak maar die verwarmde sportdrank vond ik toch maar niks hoor en k'had het zeker nie nodig om warm te krijgen want kwas redelijk aant chaufferen :wink:
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

aan alle medewerkers (ook de half zieke fotografe) hartelijk dank voor het geleverde werk =D> =D> =D> =D>
[/quote]aha, ik dacht al da motorbiker zodanig vlug reed dat de fotografe haar toestel nie kon scherpstellen :P :P :P
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Rond 8h45 in een aangenaam weertje hebben we de tocht aangevat. Oorspronkelijk waren we van gedacht om de 52km te rijden. Na de eerste stroken off road dachten we eraan o;m ons vrouwen te verwittigen om te melden dat we misschien niet met 'den klaren' zouden thuis geraken. Man, man, man, wat hebben we veel wandelaars gezien in het begin. Het was dat of glijden en baggeren. :oops: :oops:
Gelukkig werd het almaar beter naarmate we richting Gullegem reden. Uiteindelijk zijn we vlot naar de eerste bevoorrading gereden. Vriendelijke mensen hier en keuze genoeg =D> =D> .
Vervolgens onze weg verdergezet en enkele slagen tegengekomen waar het toch serieus wat glijden was. Het dooiweer zal hier wel voor iets tussen gezeten hebben. Toen ze terug in Lendelede aankwamen hebben we de laatste lus niet meer gedaan wegens opduikende kettingproblemen :cry: . Dan maar richting start gereden om de uitgebreide afspuitstand =D> te gbruiken want dat was nodig. Vervolgens de kantine ingedoken om de nodig leffes te nuttigen :-D en daarna tevreden huiswaarts te keren.
Samengevat : goeie organistie, vriendelijke mensen, goeie bepijling, goeie bevoorrading =D> =D> . Het parcours was bij momenten toch wel zwaar zeker in het begin. We hebben toch zeker een tiental bikers gezien met afgebroken derailleur :cry: .
Camille
Mountainbiker

Post by Camille »

Vanmorgen om 8h15 vertrokken voor een stevige mtb-tocht. En dat is me direct duidelijk gemaakt bij de start. Ik heb het op een wandeling rond de bergkapel gehouden, wat ook eens leuk kan zijn, maar dan zonder fiets die overal blijft hangen.
Mooie tocht, maar wel héél erg zwaar. In iets drogere omstandigheden zeker te doen!
Heb er van genoten (vooral van het afzien) en dat is wat telt. Veel afspuitmogelijkheid, lekkere boterham en dat allemaal op 400m van mijn deur, wat wil een mens nog meer :-).
Zelfs zonder remmen (hadden het begeven na enkele km's) ben ik tot het einde geraakt!

Vorige tocht in lendelede ook mijn derailleur gebroken... niet leuk, maarja...kan je uiteindelijk niets aan doen!

Chapeau, goeie bevoorrading en bepijling
Tot volgend jaar ;-)
rolling stone
Mountainbiker

Post by rolling stone »

@ Jasper proficiat jongen goe gereden en juist zo ne zware tocht. =D>
@ moustache , de andere helft v/h bed en de vuurmaker van dienst bedankt voor de extra bevoorading. :-D :-D :-D
ja en nu de tocht zelf, zeer mooie rit jammer van de weersomstandigheden stroken mooi aangeduid met licht en zwaar.
goed uit gepijld en een grote afspuitstand =D>
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Niemand een kilometriekske gevonden aan de afspuitplaats of op de parking ter hoogte van de ingang naar de cafetaria?
Tis weggelopen uit mijn zakken.
dickino
Mountainbiker

Post by dickino »

Hallo,

Eerst en vooral zeer goede organisatie. Ondanks de vele modder waren er veel mogelijk om die te ontwijken. afspuit zeergoed, douche's super en de après mocht er ook zijn.
Vertrokken iets na 8 u met volle moed voor de 52 km. Alle zware stroken heb ik genomen, de één wat zwaarder dan de andere maar meestal zonder strafpunten ( voet aan de grond ). Enkel de 2e strook na de 2e bevoorrading was niet te doen.
Ik heb me geammusseerd in de modder maar vanaf nu mag het eens vriezen ( harde ondergrond ).

Bedankt aan de organisatie en tot volgend jaar ...

Cijfers :
- Trp : 51.90 km
- Avs : 17.90 km/u
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Moustache wrote:
Bosmolentje wrote:"La Douce" komt hier enkele keren voor op het forum.
Over welke rit gaat dit?? Waar vind ik info over deze rit??
Beste Bosmolentje... wij forumbikers hebben ons (MTB)hart verloren aan de toerritten in Noord-Frankrijk, en Frankrijk wordt ook wel eens La Douce France wordt genoemd... #-o
pjer wrote:Coldplay
De stelling zegt dat je op ieder nummer van Coldplay goeie sex kan hebben, eender waar, eender op welk tijdstip en met eender wie.
Coldplay, Coldplay, ik had al goede sex voor die mannen konden lopen! Paradise by the dashboard light noemde dit dan als ik mij goed herinner. Jaja, mijmer, mijmer, mijmer
Enfin een beetje artiest heeft daar geen muziek voor nodig. Als het goed gedaan is horen ze zo ook de bellekes rinkelen !

Waar waren we gebleven?
Oh ja, en nu serieus.
Da zou ik wel eens willen zien , sex op paradise by the dashbord light :lol: :lol: :lol:
Post Reply