14/12/08 Berlaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Leuke tocht in berlaar en omstreken. Al een geluk dat er hier en daar nog een beetje modder was overgebleven, anders was het vliegen van start tot finish.
Leuke afwisseling tussen bos, veldwegen en langs het water.
Ik persoonlijk zit niet echt te springen om in eigen regio elke week te rijden, maar bij gelegenheid best de moeite.
In elk geval een pluim aan de organisatie. Geen noemenswaardige bemerkingen, dus alles in orde.
totaal km: 67 (12km heen, 43km tt, 12km terug)
allicht tot volgend jaar
Leuke afwisseling tussen bos, veldwegen en langs het water.
Ik persoonlijk zit niet echt te springen om in eigen regio elke week te rijden, maar bij gelegenheid best de moeite.
In elk geval een pluim aan de organisatie. Geen noemenswaardige bemerkingen, dus alles in orde.
totaal km: 67 (12km heen, 43km tt, 12km terug)
allicht tot volgend jaar
- full speed down
- Mountainbiker
Post by full speed down »
de bevoorrading doemde wel plots op,we vlogen deze haast voorbij,voor de rest oké. 89km gebold vanuit westel
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
das al de moeite, 89 km => knapfull speed down wrote:de bevoorrading doemde wel plots op,we vlogen deze haast voorbij,voor de rest oké. 89km gebold vanuit westel
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Heb hem ook gereden deze morgend. Ja een pluim voor de organisatie, ik denk dat ze alle off road stukken benut hadden! Ja sjans dat het nog wat vettig lag op sommige plaatsen, was het lekker stoempen! Ik heb me geamuseerd! Das het bijzondrste!
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Ook in berlaar gaan rijden? Ik kijk al uit naar jullie wekelijks filmpje.funkstar wrote:Zoals steeds ginds:
Kruiskesberg, de netedijk, merodebossen, ...
Ze slagen er steeds wel in om het (naar de regio normen) boeiend te houden.
- KoRn
- Mountainbiker
Qua organisatie niks op aan te merken, goei soepke, en een sportdrankske waar ge tenminste geen plekmuil van krijgt
Qua parcour was enkel kruiskesberg de moeite vond ik, de rest ws maar zozo, maar daar kan de org. niks aan doen hé, roeien met de riemen die ge hebt.
De opkomst lag ook wat aan de lage kant, wat zeker niet slecht was ivm de TT's bij ons (Limburg), geen files
Heb ne keer met de gps gereden en volgens da kaske zouden we maar op 6 meter boven zeeniveau zitten, kan dat kloppen?
Qua parcour was enkel kruiskesberg de moeite vond ik, de rest ws maar zozo, maar daar kan de org. niks aan doen hé, roeien met de riemen die ge hebt.
De opkomst lag ook wat aan de lage kant, wat zeker niet slecht was ivm de TT's bij ons (Limburg), geen files
Heb ne keer met de gps gereden en volgens da kaske zouden we maar op 6 meter boven zeeniveau zitten, kan dat kloppen?
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
da kan kloppeKoRn wrote:Qua organisatie niks op aan te merken, goei soepke, en een sportdrankske waar ge tenminste geen plekmuil van krijgt![]()
De opkomst lag ook wat aan de lage kant, wat zeker niet slecht was ivm de TT's bij ons (Limburg), geen files![]()
Ik ben richting Berlaar vertrokken ja.stijn13 wrote:Ook in berlaar gaan rijden? Ik kijk al uit naar jullie wekelijks filmpje.funkstar wrote:Zoals steeds ginds:
Kruiskesberg, de netedijk, merodebossen, ...
Ze slagen er steeds wel in om het (naar de regio normen) boeiend te houden.![]()
![]()
![]()
Na 3 km, juist over de Aarschotse steenweg, is mijn velg beginnen scheure.
Volledig in geremd.
Geen film dit weekend dus.