14/12/2008 Tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Heb mij toch 47 km geamuseerd.
Redelijk laat vertrokken wat niet mijn gewoonte is en dus een ontspannend toerke kunnen rijden zonder drukte.
Beetje van alles zoals steeds met op en af, cruisen in den bos en soms technische stukskes dank zij de modder ondergrond.
Het plezantste was het allerlaatste klimmeke aan de aankomst. Beetje gewacht tot de baan vrij was en dan in één ruk tot boven en dus content van mijn eigen. :wink:
Pijlen, drank en eten onderweg allemaal goed voor mij. Bijzondere dank aan de seingevers natuurlijk. =D>
Volgende keer zijn we dus terug van de partij.

Jaro.
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

De muggenbergse stoempers waren ook van de partij. Wij hebben ons ook goed geamuseerd. De 36 bleek inderdaad bijna 41km te zijn maar geen probleem voor ons. De hoogtemeters vielen enorm mee, wij hadden ons aan meer verwacht. Toch een goei organisatie, vriendelijke mensen (ook de meisjes die serveerde =D> =D> =D> =D> ), mooi en berijdbaar parkoer. Hier komen we zeker terug :bounce: :bounce:
Een minpuntje vonden we de bike-wash, (te druk) maarja je kan niet alles hebben hé. Wij zijn ook allemaal in één ruk naar boven gereden. Tof einde Tot volgend jaar
ToxicWaste
Mountainbiker

Post by ToxicWaste »

Dit was mijn eerste TT ooit

en ik moet zeggen: SUPER PLEZANT + SUPER ORGANISATIE

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Ik was er om +/-9u30 en echt aangenaam rijden, gezellige drukte
goede afspuitstand (+/- 25min wachten)

=D> =D>
Enig idee hoeveel man/vrouw heeft deelgenomen?

een tevreden MTB'er
:wink:
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

@ Tolueen gij gaat dat dus nog doen als ik het goed begrijp, zeker doen.

Heb daar ergens iets opgevangen van een 1500 man/vrouw. (onder voorbehoud)
beco
Mountainbiker

Post by beco »

SUPERORGANISATIE, niks op aan te merken!!

Wel een heel saaie tocht, veel te weinig technisch of hoogtemeters... enkel en alleen ma vlammen vind ik ma niks...
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Of tewel zijde aan het zwanzen oftewel woonde hier niet op de goede plaats.
#-o
pcrispey
Mountainbiker

Post by pcrispey »

Prima tocht.

Zat veel moois in het parcours en dat met een winters zonnetje.

Doe zo verder =D>
tish
Mountainbiker

Post by tish »

laagvlieger wrote:Of tewel zijde aan het zwanzen oftewel woonde hier niet op de goede plaats.
#-o
Ik vond het een prima georganiseerde tocht, maar ik kan het commentaar van beco volgen. Ik had er eerlijk gezegd ook meer van verwacht.

Dat doet natuurlijk niet af aan het feit dat de organisatie duidelijk een goed geoliede machine is en dat we ons goed geamuseerd hebben. Ik wil hier dus zeker geen negatieve kritiek geven. :wink:
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Post by Misty »

Iemand idee waar/wanneer de getrokken foto's zullen te vinden zijn!Heb me terug geamuseerd vandaag zoals altijd in tervuren en omstreken,vind het een schitterende streek....verlang al naar huldenberg op 25januari!

Misty,
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Lucky22 en Lucienne22 hebben ook weer genoten van deze tocht : laat vertrokken voor de 47 km maar na de bevoorrading toch voor de 38 gekozen omdat we wat te lang zijn blijven hangen bij de rijkelijk gevulde bevoorrading.
Organisatie was super compleet en af : echt alles was voorzien : zeer goede bepijling (nooit echt moeten zoeken achter pijltje), super seingevers, uitgebreide bevoorrading met reparatiestand, super ruime kantine, broodjes + hamburgers :bounce: , bewaakte fietstaling, enz...
Hebben ook wel niet gewacht voor de bikewash want stond nogal lange file : bikewash zag er wel superprofessioneel uit (per lans een bikestaanderd =D> ) : maar de gratis jägermeister aan de mountainbike.be stand in de kantine heeft super gesmaakt : thank you mountainbike.be + shortbike.be :P =D>
Post Reply