Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Ik zal rond kwart na 8 bij u zijnblade wrote:ik denk dat ge eens moet lezen wat er hier op staatVTom wrote:Hey guys tijdje geleden hé, heb enkele drukke weekends achter de rug en ben nu eindelijk van mijn verkoudheid vanaf, dus tijd om weer eens op de bike te zitten![]()
Waarschijnlijk zaterdag of zondag de rit van buslot gaan rijden, indien er nog mensen zijn die graag meegaan...let it know.volgens dat ik weet zullen we toch met ne man of
8
allee volgens ik hier lees en gehoord heb
dus normaal toch al met 7man ,juist een uur jongens
gunter rond wat uur bij jij bij mij
Tot zondag en de beentjes kriebelen al zelle
Iedereen een goed bikeweekend toegewenst
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Ja boys !
Ze hebben hun best gedaan van Buslot ! Vanmorgen de pijltjes gevolgd met Glen en Tom en
Enkele nieuwe baantjes leren kennen en me dunkt dat ze in de regio van Schoonaarde / Gijzegem een pak meer offroad hebben gestoken tegenover vorig jaar
.
Het parcours lag door de vrieskou zeer hard, het was bijgevolg goed te rijden. Laatste stukje aan Desso hebben we deze keer niet meer gereden en we zijn via 't saske terug naar huis gebold ... 53km op de teller.
Ik heb er van genoten maar een TT is véél leuker !
Allé ik ga me gaan klaarmaken voor ne vermoedelijk zatte avond
Hopelijk tot volgende week ... weet niet wanneer ik kan maar ik laat 't wel nog weten .... madam heeft al allerlei plannen naar 't schijnt
Have fun morgen ... als ik de tijd vind kom ik wel tegen de middag eens effe naar de kantine van moerstraat om goeiendag te komen zeggen
Ze hebben hun best gedaan van Buslot ! Vanmorgen de pijltjes gevolgd met Glen en Tom en
Het parcours lag door de vrieskou zeer hard, het was bijgevolg goed te rijden. Laatste stukje aan Desso hebben we deze keer niet meer gereden en we zijn via 't saske terug naar huis gebold ... 53km op de teller.
Ik heb er van genoten maar een TT is véél leuker !
Allé ik ga me gaan klaarmaken voor ne vermoedelijk zatte avond
Hopelijk tot volgende week ... weet niet wanneer ik kan maar ik laat 't wel nog weten .... madam heeft al allerlei plannen naar 't schijnt
Have fun morgen ... als ik de tijd vind kom ik wel tegen de middag eens effe naar de kantine van moerstraat om goeiendag te komen zeggen
- beast boy
- Mountainbiker
Schoon ritje vandaag bij den buslot, had eerst afgesproken met ne maat om nekeer samen te rijden, ma dat ging echt traag, dan maar met men broer meegereden en dat ging dan weer te snel
. Moraal van het verhaal; als ge kunt mee rijden met de deiremondse bikers, ALTIJD doen! Kwas veel te laat weg ook vandaag, wel de 55 km plus op en af naar huis is samen 65 km op de teller. de beentjes zijn niet zo goed de laatste weken dus kheb werk aan de winkel
. Volgende week ben ik er niet, kdoe men favoriete wedstrijd niet zelf mee deze keer maar kben coach.
grtz
grtz
- TimDC
- Mountainbiker
Was gisteren wel heel snel terug van Haaltert stond hier al terug om 12u15 terwijl ik toch pas hier vertrokken ben om 8u30.
Het was 46km en stond op 2u05' al terug aan de startplaats. Dit kwam door de steenhard bevroren ondergrond maar ook door de talrijk aanwezige asfaltstroken. Ze konden daar veel meer uit de streek halen.
Wie gaat er volgende week zaterdag naar Wachtebeke? Zondag kan ik niet gaan.
Het was 46km en stond op 2u05' al terug aan de startplaats. Dit kwam door de steenhard bevroren ondergrond maar ook door de talrijk aanwezige asfaltstroken. Ze konden daar veel meer uit de streek halen.
Wie gaat er volgende week zaterdag naar Wachtebeke? Zondag kan ik niet gaan.
Ja ik vond het ook wel een mooi tochtje in de moerstraat toch redelijk zwaar vond ik ,we waren met 6 man vertrokken en allen waren toch wel blij toen we er waren
Al vond ik me vandaag sinds lang een supperdag hebben had ik ook niks meer over ze de beentjes waren op
nog een geluk dat ze de zavelputten en da stuk naast den desso er ni ingestoken hadden
Den Davy en de Geert trokken nogal door ze in het begin amai mijn gat , bedankt mannen twas is leuk met jullie er bij
Allè met 62 km op den teller en een gemiddeld van 19.73 toch weer een geslaagd mtb weekend gehad
thx mannen
Wij gaan naar Asse geloof ik de zondag
Den Davy en de Geert trokken nogal door ze in het begin amai mijn gat , bedankt mannen twas is leuk met jullie er bij
Allè met 62 km op den teller en een gemiddeld van 19.73 toch weer een geslaagd mtb weekend gehad
thx mannen
Wij gaan naar Asse geloof ik de zondag
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Vandaag gereden in Tervuren, was sjieke rit zenne amaai
650 hm op 49km.En niet te vettig een paar sjieke afdalingskes een goede training voor asse zondag
Hopelijk de benen ook zo goed als vandaag hé
zondag ben ik present hé mannen, wel niet echt mijn ding met die sporen daar. We zien wel hé.................Tot zondag mannen
650 hm op 49km.En niet te vettig een paar sjieke afdalingskes een goede training voor asse zondag
Hopelijk de benen ook zo goed als vandaag hé
zondag ben ik present hé mannen, wel niet echt mijn ding met die sporen daar. We zien wel hé.................Tot zondag mannen
- TimDC
- Mountainbiker
Vandaag Wachtebeke gereden, was een mooie toch misschien soms iets te veel baan, maar die baggerstroken die er soms in zaten compenseerden dit ruimschoots. Zeer goede organisatie ginder. Vandaag nog eens doorgevlamd 22,8avg.
Spijtig dat ik morgen niet mee kan naar Asse, dat doe ik toch liever, zo wat bergop. Geniet er van hé mannen
Spijtig dat ik morgen niet mee kan naar Asse, dat doe ik toch liever, zo wat bergop. Geniet er van hé mannen
- laagvlieger
- Mountainbiker