14/12/2008 Essen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ResoR 1
Mountainbiker

Post by ResoR 1 »

Ben het met rubber-12 eens, voor de stop leuke toer na de stop saai en erg veel asphalt. Zal volgend jaar deze toertocht voorbij laten gaan.
Voor €3.50 moogt ge toch een betere stop en tocht verwachten.
Bepeiling was daarentegen uitstekend.
ResoR 1
Mountainbiker

Post by ResoR 1 »

Ben het met rubber-12 eens, voor de stop leuke toer na de stop saai en erg veel asphalt. Zal volgend jaar deze toertocht voorbij laten gaan.
Voor €3.50 moogt ge toch een betere stop en tocht verwachten.
Bepeiling was daarentegen uitstekend.
Lee Towers
Mountainbiker

Post by Lee Towers »

goei tochtje, weinig mis mee.
Als het eerste gedeelte natter of zwaarder was, dan was iedereen weer blij mee wat asfalt :wink:
Zo ist altijd wa.
Goede organisatie, goed uitgepijlt en goei weer, wat wil een mens nu nog meer.
galileo
Mountainbiker

Post by galileo »

Volgende week een gelijkaardig tochtje vanuit Kalmthout-Nieuwmoer, met inbegrip van de bossen van Horendonk, Roosendaal en Rucphen.
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Ik heb hier de 45km gereden. Ik vond de mogelijkheid tot parking ondermaats. De lokatie was niet echt geschikt voor zoveel auto's.
De fietsbewaking was ook niet ideaal omdat men zelf de fiets kon afhalen terwijl door de drukte er eigenlijk geen controle was.

Voor de bevoorrading veel bossen en singletracks. De ondergrond was iets zachter dan gisteren in Mol, maar ook hier zo goed als geen modder. Ook hier kon men goed tempo rijden.

De bevoorrading was simpel (suikerwafel, sportdrank en warme soep) maar voldoende en geen last van de drukte.

Na de bevoorrading was het minder. Zeker 10 a 15km asfalt of beton.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ik ben dus ook geweest.
Eerst met ne maat met den auto tot aan de start. (gelukkig maar, want ik had razende hoofdpijn)
Daar het parcours op, rond 8u40.
de eerste 8 km waren mooi. na die 8: amaii, de bevoorrading, zouden er 2 zijn? Neen, ergens ne pijl gemist en lap, 15 km niet gereden (en 't zouden ferme km's geweest zijn, toemme)
Na den break vond ik het een pak minder , ok, de singletracks waren mooi, maar er was toch redelijk wat asfalt.
Na 35 km stonden we terug aan de inschrijving, velo gekeerd en naar huis gefietst, nog eens 41 km extra.

slechts 3 uur gefietst (daar waar het normale tarief :lol: 4 uur is), maar dat was meer dan genoeg..de ganse middag op zetel gelegen, zo slap als een vod en barstende hoofdpijn :cry:
het fietsen zelf was ook gene vette...geen poeier in de benen, gene lucht in de longen...maar 't was al bij al een toffe tocht.
Powerlink
Mountainbiker

Post by Powerlink »

Ook hier weer moeten constateren dat er een fiks aantal pijlen zijn blijven hangen na de tour. Is da nou zo moeilijk mannen om oew pijlen nadien op te ruimen. Nog efkes dan rijden we alleen nog maar op bloso routes.
Post Reply