14/12/08 (Oost)Ham

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

junior72 wrote: Hier begint na meer dan een jaar mijne comeback .
Ik heb wel niets conditie maar ga toch proberen de grote toer vol te maken .
Amai viel da tegen . Aanvankelijk ging ik voor de grote toer maar na de eerste splitsing toch maar wijselijk voor de kleine gekozen .
Was blij dat ik thuis was .
Er is nog veel werk aan de winkel .
Voor de rest een dikke pluim aan de organisatie .
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Nog iets vergeten , ik heb iemand foto's zien trekken .
Waar gaan we die vinden ?
nero
Mountainbiker

Post by nero »

Heb het tochtje er ook opzitten, had em vroeger ook al 1 of 2 keer gereden. Heb gekozen voor de 45 km die er uiteindelijk een 42 waren voor mijn tellerke. Vanaf de start werd het duidelijk dat het parcours merendeels bestond uit ontdooide singletrackspaadje. De ondergrond was heel apart, gene echte modderprats maar een soort slam. Toch geregeld oppassen voor uitschuivers. Direct de bossen in met telkens enkele pittige klimmetjes. Ik ken de streek nie zo héél goe, ma ik denk da we elk heuvelke opgereden zijn in het begin. Er werd ook 2x de keuze tussen moeilijk en gemakkelijk gelaten. Moeilijk betrof een serieus klimmeke. Veel bospaadjes tot aan de bevoorrading. Die kwam op 25 km. En dit was een bevoorrading waar iedere organisatie eens mag naar kijken. Fruit, wafeltjes, soep en AA-drink. Op de bevoorading nog Liberoger tegengekomen. (ik kom op 26/12!) Na de bevoorrading nog 16 km te gaan. Ik had ne maat bij die héél goed doortrok, dus serieus gas moeten geven. Alleen op die singletracks was het soms wel glibberen. Conclusie: Voor mij was het goe... Op naar volgende week. :lol:
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Het zit er weer op aan alle aanwezigen(1600)een hartelijk bedankt.
Jullie hebben nog eens kunnen genieten van de Hamse bossen met alles erop en eraan. :wink:
Een vervolg gaat er niet meer komen,het was inderdaad onze laatste. :cry:
In de douches hebben we nog het volgende gevonden 1paar mtbschoenen
samen met overtrekken. :drunk:
orbea-rider
Mountainbiker

Post by orbea-rider »

hey mannen, het was inderdaad een prachtige tocht, we hebben alles gehad, single-tracks, klimmetjes, gladde paadjes stukjes weg om wat op adem te komen, kortom dit was een perfect geslaagde tocht.
spijtig dat het niet meer kan of mag doorgaan anders was ik zeker weer van de partij.

voor de organisatie: =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

mooie tocht, al had je ze beter andersom afgepijld, dan was het volk uit mekaar getrokken in de lange dreven ipv file rijden op de singletracks

waarom de laatste keer?
DnS
Mountainbiker

Post by DnS »

jammer dat ik mijn fiets nog niet heb.
Had hem zeer graag meegereden!
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Mooie tocht, goede organisatie. Maar ik zou hem andersom doen. Dan komen de bredere paden eerste en kan den hoop wat uit elkaar getrokken worden voor de singletracks = minder file.
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

pieterp wrote:Mooie tocht, goede organisatie. Maar ik zou hem andersom doen. Dan komen de bredere paden eerste en kan den hoop wat uit elkaar getrokken worden voor de singletracks = minder file.
kijk eens wat al eerder gepost werd door de organisatie :
lucky7 wrote:Hiji gaat zeker door maar wel voor de laatste keer.
Het parkoers kan je vergelijken met dat van de tocht in september
alleen rijden we nu in tegenovergestelde richting.
Maar je hebt wel gelijk, de eerste 3 a 4 km waren file rijden.
Vind dit eigelijk grappig.... waarom rijdt die eerste niet sneller #-o
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

Ben ook geweest, mijn maat en ik vonden het een prachtige tocht. Lekker afwisselend. We hebben de 33 gereden en zijn rond 10.20 vertrokken. Het was toen al een beetje blubberiger maar we konden er goed door. Zou jammer zijn als dit de laatste zou zijn, ik neem aan dat dit ook voor de zomertocht geldt? Want op andere plaatsen kunnen ze hier nog wat van leren
Post Reply