14/12/08 Lendelede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Hello everybody,

'k zou morgen ook graag deelnemen aan jullie tocht, als 't lukt zou ik de 52km willen gl(r)ijden. Maar 'k zal niet teveel over de afstanden spreken, want ik heb de indruk dat er precies altijd iets tussen komt als ik nen lang afstand wil rijden :roll:
En 't zal schaatsen worden zulle na de regen van vanavond en de vorst die vanacht nog moet volgen...
Het beloofd morgen weeral een uitdaging te worden om rechtop te blijven. [-o<
't Was deze morgen ook al van dat in Moen #-o één van m'n companen, zag heel eventjes een beek van onder het wateroppervlak... :drunk: en ie vond dat niet zo leuk ](*,)

Nu nog hopen dat mijn uitrusting tegen morgen terug droog is... [-o<

Alvast véél gl(r)ijplezier morgen :lol: en denk eraan jullie HELM te dragen :wink:
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Moustache wrote:Juist nog een drietal pijltjes gezet voor het extra parcours-ke morgen. Kwestie van dit morgenvroeg niet meer te moeten doen he. :drunk: Ge zult wel zien.

Subiet mijn proper hemd aandoen om nog eens de benen onder tafel gaan steken (elders... is altijd interessant !) Hopelijk stopt het met regenen want het zou vannacht wel eens ambiance kunnen zijn op de vlaamsche wegen !

@ Pjer: Dit is dus mijn jubileumberichtje

Image

Moustache,

we wensen u nog vele duizenden berichten toe vol met scheve en schuine zinsspelingen, met niet al teveel dt-fouten, met een vlugje erotiek en met vooral veel humor !
sie joe !
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

allereerst Moustache nen dikke PROFICIAT hé ge zijt er geraakt =D> =D>

na een dagje pijlen hangen en hier en daar nog eens te controleren enz , enz.........................
alles heel goed berijdbaar vandaag uitgezonderd het "NIET TE DOENE STUK"dat bleef "niet te doene"en veel slechter nog. :evil: :evil: Gevaarlijk zelfs en daarom besloten we het niet op te nemen in onze tocht.Jammer maar liever geen gebroken armen of benen daar heeft
niemand iets aan.

Nog een goeie warme douche nog een kwartiertje in de zetel en in mijne tram.

Tot morgen

ps t' is al 0 graden,vanmorgen -4 de temperatuur is aan 't stijgen 8) 8)
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

Toch besloten om deel te nemen als chef free-hub mecanicien voor Jodela :-D
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Deze morgen opgestaan met een barstende hoofdpijn en dus moeten verzaken aan dees tochtje.

En nee, tis deze nie van te partyen of zo, wat het dus nog erger maakt want gisteren speciaal thuis gebleven ! :(
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

ben den eersten .
was nog totaal niet warm gereden of daar kwam de eerste moze al.
n toen had al door dat voor de rest van de rit ging stoempen zijn .heb
heb de 38 km gereden met twee bevooradingen die dik in orde waren .
goeie warme douches .
en een lekkere boterham dus een geslaagde zondag .
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Deze morgen voor het starten kwam ik de buren tegen die ook gingen starten in lendelede , gezien het al enkele maanden geleden was dat we nog eens samen vertrokken hadden besloten bij hen te blijven , dan maar een rustige rit tegemoet met ideaal weer.

Dat het een glij en baggertocht ging worden wisten we vooral al maar gezien dit mijn natuurlijk biotoop is 8) 8) bleef het genieten al was een van m'n medekompanen al aan z'n 6e sterfbeurt toe :lol: :lol: maar laat ons zeggen dat dit geen schande is in dergelijke omstandigheden en ik er vele heb zien wandelen , puffen .

Alle stukken waar "zwaar" stond was er geen enkele gelogen en werden we telkens getrakteerd op een glij,bagger en stoempstuk =D> =D> .

M'n 2 herstellingen van vorige week bleken een succes tot we na een stukje lendeledestraat gedaan te hebben terug links het land opmoesten en ik een nogal ongezond geluid hoorde uit m'n achterwiel , na een vlugge blik op mijn achterwiel had ik een licht vermoeden dat het geluid weleens afkomstig kon zijn van dat ding die nu tussen mijn spaken zat en ik daar bij vertrek niet gezien had :roll: , dan maar even naar de straat gelopen en verdere diagnose gesteld , dat ding bleek m'n versnellingsapparaat te zijn die afgebroken was aan de achterpat #-o #-o #-o
Nu al 3jaar rijd ik zonder technische problemen , verzorg hiervoor ook m'n fietske met alle mogelijke aerosols , vetten en olieën tot nu in 2 weken de rit te hebben moeten staken met vorige week 2breuken (casettebody en zadelpen) en deze week nu dit ](*,) ](*,) ](*,)
Maar ge kent het gezegde geen 2 zonder 3 , gezien ik nu aan mijn 3e breuk toe be denk ik terug enkele jaren probleemloos te rijden [-o<
Dan maar m'n versnellingskabel doorgesneden zo dat mijn wiel weer kon draaien en er dan maar een joggingtochtje van 6Km van gemaakt naar huis , kwestie van toch de nodige calorien verbrand te hebben.
:roll: :roll:
Een ding is zeker , MTB schoenen zijn niet gemaakt om te joggen #-o #-o

@ Cowboy
Je had gelijk , t'zag er inderdaad niet goed uit en ik liep inderdaad van de start weg , namelijk naar huis toch bedankt voor uw bezorgdheid:wink: :wink:
mozerijder
Mountainbiker

Post by mozerijder »

Mooie tocht.
Hier en daar wel wreed modderig maar de weergoden hebben we nog altijd niet onder controle.
In het begin een tweetal keren de juiste weg kwijt, nadien prachtig uitgepijld.
Volgend jaar kom ik terug.
vdb1
Mountainbiker

vtt lendelede

Post by vdb1 »

heb al betere tochten gereden. het verschil bij gisteren in moen qua pascours is een groot verschil. zal normaal niet meer rijden in lendelede misschien als vandaag als ik in tijdsgebrek zit en dan nog
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

I like to move it, move it. I like to maar vandaag was het een beetje minder.
All the boys in the hood – behalve ééntje, die thuis zijn hoogtemeters zou maken – waren aanwezig.
Eerst buiten een beetje staan chillen. Dan in twelvepack er vandoor. Na twintig minuten maakt een letterlijk en figuurlijk diep verlangen naar de zomertochten zich van mij meester. Daar had deze perfecte bikersorganisatie niets mee te maken. Integendeel. Ik dacht hoe mooi en berijdbaar moet dit parcour niet zijn in de zomer. Boompje draaien in korte broek op amper 5 km van thuis.
Het is aangenaam dromen als de wintermoral even niet mee wil.
Ondertussen zingt mijn dochter met haar, van moederskant overgeërfde, oversized stembanden “Je wordt ouder papa”.
Goed wetend dat ze me er volgend jaar minstens één keer af zal rijden.
Dat er nog bij.
Neen. Hoe goed de Wortegemsen ook smaakte, hoe aangenaam de verzameling vuile venten rond het vuur ook was, bij mij gaat de pees er tot eindejaar af.
’t Kan verkeren, zei Bredero.
Post Reply