14/12/2008 Tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
S_am
Mountainbiker

Post by S_am »

tot hoe laat zijn de inschrijvingen? hier staat 11u en in de streekkrant en op de kalender staat 10u?
Voervallei Voske
Mountainbiker

Post by Voervallei Voske »

S_am wrote:tot hoe laat zijn de inschrijvingen? hier staat 11u en in de streekkrant en op de kalender staat 10u?
De inschrijvingen lopen van 8u tot 11u.
S_am
Mountainbiker

Post by S_am »

bedankt :-)
Monica
Mountainbiker

Post by Monica »

Motorbiker wrote:Is inderdaad het zoniënwoud. Echter in hoofdzaak de grote dreven.
Even corrigeren. Ik neem ieder jaar deel en deze tocht gaat maar voor een heel klein stukje door het Zoniënwoud.(de eerste kilometers) Wel heel afwisselend,redelijk zwaar en prima georganiseerd door echte MTB-kenners. [-X
Dieter S
Mountainbiker

Post by Dieter S »

Mooi parcours met in de 46km al het lekkers wat de streek rond Huldenberg te bieden heeft!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Weer een schitterende tocht met al de nodige ingridienten, juist (niet voor te zagen ) pijltjes mogen er gehangen worden voor de auto's vanaf de autosnelweg. Tis natuurlijk wel niet moeilijk te vinden hé [-X
Seingevers die je naar uw parking navigeerde
Begon met GRATIS bewaakte fietsstalling =D> =D> =D> =D> =D>
scanner en korting vwb leden =D> =D> =D> =D> =D>
Mooi en verassend parcous met nieuwe stukken erin, het midenstuk,jawadde
#Pijltjes hingen er ook genoeg =D> =D> =D> =D> =D>
Achteraf zo te zien schitterende afspuitstand en genoeg druk,niet gebruikt!!
Wel zéér ruime kleedkamers en douche ruimte =D> =D> =D> =D> =D>
BIjna overal kunnen boven rijden,juist de top van het zwaar stuk met die wortel niet #-o zet even naast het goede spoor.
Deze staat in top 10van favoriete tochten
=D>
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Ik heb lang getwijfeld tussen deze tocht en die in Oost ham maar uiteindelijk toch maar hier gestart. Men eerste heuvelachtige tocht sinds men comeback en ik heb het geweten amai.
Ik was redelijk vroeg vertrokken waardoor ik de eerste 5 min. nog in de schemer gereden heb.
In het begin een aanloopstuk door het zoniënwoud en daarna constant op en af, soms heel hard op . De bevrozen en ontdooiende ondergrond zorgde soms wel voor wat spanning in de afdalingen maar het was overal goed te doen. Na nog geen uur stond er al een bevoorrading te wachten. Ik heb niet lang stil gestaan maar alles was voorzien, zelfs een reparatiestand dacht ik te hebben gezien.

Ik had in totaal 47.6km en 640hm. Hier zien ze mij volgend jaar zeker terug

ps: Onderweg ben ik gefotografeerd toen ik tijdens een steile klim net op kop reed voor een gans pelleton weet er iemand de site waarop die foto's komen? zo'n unicum moet ik hebben :lol:
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

Eindelijk nog eens een warme douche kunnen nemen na een bangelijke goed georganiseerde tocht =D> =D> =D> seingevers , bevoorrading , apres-bike alles dik in orde =D> =D> =D> bij de laatste splitsing gekozen om de 26 te volgen ; mijn achterband was stilletjes maar zeker aan het afgaan , ik had gekozen voor de 38 en ondanks het inkorten toch nog 39km op de teller ; maar dat neemt niet weg dat ik een héél geslaagde tocht gereden heb !!!! zekers tot volgend jaar :bounce:
Last edited by Gé claxon on Sun 14 Dec 2008 21:39, edited 1 time in total.
mudboy
Mountainbiker

Post by mudboy »

toffe tocht
seingevers op straat waren een leuke verwelkoming
nogal veel zoniënwoud in t begin, ik ben niet zo'n bosaap
aan de afspuitstand was t zo druk, da'k m'n mudbike maar vuil gelaten heb
DERAILLEURKE
Mountainbiker

Post by DERAILLEURKE »

Eerste deel trok op ni veel. Die lange stukken door den bos, pff niks voor mij. 2de deel was dan wel weer goed. Goeie bevoorading. Seingevers =D>
Afspuitstand door te veel volk ook aan mij laten voorbij gaan.
Post Reply